معرفي كتاب اشتباهات يك زن اثر ام. سوسا

۷۷ بازديد

معرفي كتاب اشتباهات يك زن اثر ام. سوسا

ppg7_k5.jpg

اشتباهات يك زن كتابي دوجلدي است به قلم ام سوسا كه در سال ???? منتشر شد. كتاب اشتباهات يك زن به شما قدرت مي‌دهد، به گريه‌تان مي‌اندازد، كاري مي‌كند خاطرات دردآور گذشته را به ياد بياوريد، از خود بپرسيد در روابط قبلي كجاي كار را اشتباه كرديد، و يادتان مي‌دهد خود را دوست داشته باشيد. ام‌سوسا در كتاب اشتباهات يك زن با چيدن چند سناريوي گوناگون، نمونه‌هايي از اشتباهاتي كه يك زن ممكن است در طول رابطه، جدايي و رهايي مرتكب ‌شود را مقابل چشمانتان مي‌آورد؛ اشتباهاتي مثل بازگشتن به كسي كه بارها قلبمان را به درد آورده است.

اگر آماده‌ي رويارويي و پذيرفتن اشتباهاتتان نيستيد اين كتاب مناسب شما نيست.  اين اثر بناست درس‌هاي زيادي به‌تان بدهد.

برگردان فارسي كتاب اشتباهات يك زن اثر ام سوسا با ترجمه‌ي نجمه سالاري و از انتشارات مجيد در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در ادامه‌ي مطلب درباره‌ي اين اثر بيشتر مي‌خوانيم.

درباره‌ي نويسنده

ام سوسا مدتي طولاني است كه افكارش را در انواع شبكه‌هاي اجتماعي با ديگران در ميان مي‌گذارد. حرف‌هاي او بر خيلي‌ها تأثيرگذار بوده و همين موضوع باعث شد او تصميم بگيرد كتابي بنويسد تا شايد بتواند به افراد بيشتري كمك كند و الهام‌بخش بانوان بيشتري باشد.

خود را دوست داشته باشيد

اشتباهات يك زن اثر ام سوسا گرچه متن رواني دارد و مطالعه‌اش چندان كار دشواري نيست اما پر است از نصيحت‌هاي كارساز. اگر تاكنون در عشق به موقعيتي برخورديد كه نه راه  پس و نه راه پيش براي خود باقي گذاشتيد، اين كتاب مي‌تواند گزينه‌ي مناسبي براي آغاز يك تغيير باشد.

ام سوسا به مخاطبان خود مي‌آموزد خود را دوست داشته باشند و از مسائلي مي‌گويد كه بسياري دختران و زنان در روابط خود تجربه مي‌كنند؛ به آن‌ها يادآوري مي‌كند كه بايد ارزش خود را بدانند و يك اشتباه مخرب را بارها تكرار نكنند. كتاب اشتباهات يك زن نه‌تنها براي كساني كه مي‌خواهند روابط گذشته را واكاوي كنند كه براي افرادي كه در حال حاضر بالاوپايين احساسي را تجربه مي‌كنند مناسب است.

صميمي و ساده مانند يك دوست

اگر به دنبال كلمات قلمبه‌سلمبه و مفاهيم عميق و پيچيده‌ي روانشناسي هستيد اين كتاب براي شما مناسب نيست. ام سوسا را بايد به‌منزله‌ي دوست و يا خواهري ببينيد كه كنارتان نشسته و شما را متوجه اشتباهاتتان مي‌كند؛ همين‌قدر دلسوزانه و همين‌قدر صميمانه.

اشتباهات يك زن اثر چندان ژرفي نيست اما مسائلي را به مخاطب گوشزد مي‌كند كه شايد مدت‌ها بي‌آنكه بداند از آن غافل بوده‌ است.

اگر علاقه‌مند به تهيه‌ي اين اثر هستيد همين حالا مي‌توانيد آن را از وب‌سايت كاواك تهيه نماييد.

خريد كتاب اشتباهات يك زن

 

برترين مشاورين انتخاباتي معرفي كشور

۷۰ بازديد

برترين مشاورين انتخاباتي

برترين مشاورين انتخاباتي معرفي كشور

 

 

مشاوره انتخاباتي

برترين مشاورين انتخاباتي معرفي كشور


لطفا فيلم راز موفقيت در انتخابات : كو گو وگزيده گو چون در https://www.aparat.com/v/GqUnj در اپارات مشاهده فرماييد.


 

يكي از دغدغه هاي هر انتخابات و هر نامزد و يا كانديداي محترمي تحليل و علل موفقيت و يا شكستهاي نامزدهاي انتخاباتي دوره هاي قبل است .در هر دوره يكي از

رفتارها و عوامل در اين ميان پر رنگ تر جلوه نموده است اما در اين رهگذر سخنراني سياسي از اهميت بسيار ويژه و استراتژيكي برخوردار است.

سخنرانيهاي برتر جهان و مخصوصا سخنرانيهاي مقام معظم رهبري و امام و يا  ديگران بزرگان مخصوصا نفرات برتر كانديدهاهاي رياستجمهوري و يا مجلس و يا شوراي

شهر كه هيچكدام را هم نبايد هرگز از زياد برد. در اين سلسله مقالات مازيار مير با نگاهي نو قصد دارد پيرامون تخصص بيش از دودهه سخنرانيهاي گسترده سياسي خود

تجربيات خود را در اين زمينه به شما منتقل نمايد .

متاسفانه امروز در هر سايت اينترنتي دوره هاي آموزش سخنراني مجازي مكاتبه اي و….. برقرار است اما بايد اذعان نمود سخنراني سياسي مهارتي است فراتر از

سخنوري و يا سخنراني هاي عادي هرچند كليات يكي است اما كسي كه تا كنون پشت تريبون يك سخنراني سياسي و جهت دار حضور پيدا نكرده است هرگز حق

آموزش سخنراني سياسي را نداشته و ندارد و تا بحال در كل جهان هم من چنين چيزي كه الان در ايران مد شده نديدم و شايد بد نباشد مراجعه كنيد به صفحات اول

سرچ موتور جستجوگر گوگل و اموزش سخنراني با مدرسان جوان آماتور و كاملا بي تخصص و بي تجربه و…. آري اين فقط يك دزدي آشكار به لحاظ نياز و محدوديت روز

جامعه است ولاغير


لطفا و حتما مقاله مشاورانتخاباتي را هم مطالعه فرمائيد.


اينكه بتوانيد مانند بزرگان ايران و جهان داراي قدرت منحصر بفردي در زمينه سخنراني باشيد يك مسئله كاملا تخصصي است و از آن تخصصي تر آشنايي با رمز و رازهاي

زبان بي زباني يا زبان بدن است. سلاحي كاملا استراتژيك منحصر بفرد كه كمتر در جامعه به آن.مسلط هستند و اطلاعات كاملي پيرامون آن نداشته و صرفا با خواندن يك

داستان پرداز غير علمي بنام آلن پيز آنرافرا گرفته و پايه و اساس علمي هم نداشته و ندارند حتي برخي افراد بيسواد با دادن قالي مدارك و توصيه نامه هايي هم دريافت

نموده اند كه پر واضح است كاملا بي ارزش است.

آري سخنراني داري دو.بعد تخصص ي است هنر كلامي و هنر غير كلامي كه.در اين سلسله مقالات به هر دو.دسته از رفتارها ي حرفه اي خواهيم پرداخت و.نقش مشاور

انتخاباتي.در هدايت و رهبري اين الگوهاي حرفه اي را براي كانديداهاي مجلس و يا نمايندگان كانديداهاي رياست جمهوري تعريف و تبيين خواهيم نمود.

يك سخنران سياسي داراي دو شمشير است شمشير عيان ارتباطات موثر و كلامي است كه مطابق آخرين كتاب پر فروش جهان.داراي ???تكنيك حرفه اي است اما

شمشير دوم.دانش و هنر ارتباطات غير كلامي است كه قسمت اول آن هنر كاربرد و استفاده از زبان بدن يا زبان مخفي است و قسمت دوم آن كه بسيار مهمتر از قسمت

اول است فهم و درك همه جانبه زبان بدن است فهم و درك غلط آفتي بس خطرناك و بسيار مهلك و كشنده است .

 


لطفا مقاله بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر كشور را مطالعه فرماييد.


 

خريد لوازم هيوندا با چه مقدار هزينه اي امكان پذير مي باشد؟

۸۳ بازديد

 شركت هيوندا از بدو ورود به بازار خودرو توانست با فروش ميليون ها دستگاه اتوموبيل به يك شركت بزرگ جهاني تبديل شود. رشد و توسعه اين شركت بيشتر مديون لوازم و قطعاتي بود كه در ساخت خودروها استفاده مي شد. به دليل بالا بودن كيفيت قطعات خيلي از افراد و صاحبان خودرو به خريد لوازم هيوندا به عنوان قطعه يدك براي خودرو خود اقدام مي كنند.

كيفيت و خريد لوازم هيوندا

 به طور يقين فروش بالاي خودروهاي هيوندا نشان از اين دارد كه قطعات و لوازم يدك هيوندا داراي كيفيتي بالا و ساختاري قوي هستند و همين مسئله افراد زيادي را براي خريد لوازم هيوندا ترغيب مي كند.

 اين شركت با حضور فعال و انجام استراتژي هاي هوشمندانه اقتصادي توانست روند خريد و فروش بازار خودرو را از سمت شركت هاي آلماني يا آمريكايي به سمت كشور خود يعني كره جنوبي كشاند.

 از كيفيت خودرو هاي هيوندا تا آنجا مي توان گفت كه برخي از اتوموبيل هاي اين شركت براي مقاصد نظامي هم استفاده مي شوند. به طوري كه خودرو هاي شركت هيوندا ساخته شده اند تا از سرنشينان خود در برابر حوادث محافظت نمايند.

 اين كار فقط به لطف قطعات و لوازم با كيفيت و خوش ساخت شركت هيوندا امكان پذير مي باشد. خريد لوازم هيوندا علاوه بر اينكه شايد قيمت آن ها كمي بالا باشند اما كاملا ارزش خريد دارند حال چه قطعات استوك يا كاملا نو باشند.

 اين شركت با در نظر داشتن آنچه افراد از خريد لوازم هيوندا انتظار دارند سعي به بالا بردن كيفيت هر چه بهتر و همچنين بالا بردن سطح ايمني آن ها تلاش مي كند تا وجه خود را در سطح جهاني بهبود بخشد و درصد بيشتري از بازار را براي خود كند.

قيمت لوازم هيوندا

 و اما در رابطه با قيمت خريد لوازم هيوندا بايد گفت به دليل فشارهاي اقتصادي بر كشور به طور طبيعي سطح قيمت ها بالا تر از سطح معمول مي باشند چرا كه قطعات اصل و اورجينال از خارج به كشور وارد مي شوند.

 بسياري از افراد متقاضي خريد لوازم هيوندا از قيمت هاي لوازم و قطعات نو ناراضي هستند به همين دليل سعي در پيدا كردن و خريد قطعات استوك و يا در حد نو مي كنند.

h0g_x6.jpg

خريد لوازم و قطعات شركت هيوندا

 خريد لوازم استوك يك راه عقلاني و به صرفه اقتصادي است كه بازار آن در ايران و در سال هاي اخير با پستي و بلندي هاي زيادي همراه بوده است.

 خريد لوازم هيوندا به صورت استوك به اين معنا نخواهد بود كه اين نوع محصولات بي كيفيت بوده و افراد فقط براي اينكه مجبورند آن ها را خريداري مي كنند، خير به هيچ عنوان اين طور نيست. در واقع از گذشته هم خريداران لوازم استوك مي خريدند چرا كه در بعضي مواقع مشاهده مي شود قطعه يا قطعات دست دوم از قطعات نو هيچ چيز كم ندارند.

 اين نوع قطعات با داشتن كيفيتي نزديك به كيفيت لوازم نو و همچنين داشتن قيمتي بسيار كمتر از ديگر محصولات، براي خريداران بسيار جذاب مي باشند.

 البته در هر دو صورت يعني خريد لوازم هيوندا به صورت نو يا استوك هدف فقط حفظ جان و امنيت سرنشينان خودرو مي باشد، پس با توجه به اين موضوع قيمت لوازم خودروهاي هيوندا آنچنان اهيمتي ندارند.

ساختار قطعات خودرو هاي شركت هيوندا

 مسلما چنين شركتي با ساخت قطعات ناسالم و بي كيفيت به چنين عظمت و قدرتي در صنعت خودرو سازي نرسيده است.

 همانطور كه در سطر هاي قبلي گفته شد بعضي از خودروهاي اين شركت براي مقاصد و امور نظامي استفاده مي شوند كه اين خود نشان از آن دارد كه ساختار قطعات اين نوع اتوموبيل ها داراي استحكام و قدرت عملي بالا هستند.

 

خريد لوازم و قطعات شركت هيوندا

 پس با اين توضيح مي توان گفت نيازي نيست افراد براي خريد لوازم هيوندا نگران باشند چرا كه از كيفيت و ساختار خوبي كه اين قطعات دارا هستند كاملا آگاهي دارند.

 البته بايد توجه داشت خريداران بايد از مراكزي خريداري نمايند كه معتبر بوده و استاندارد هاي لازم براي خريد و فروش قطعات را داشته باشند. چرا كه خيلي از افراد براي خريد لوازم هيوندا دست به كار مي شوند اما چيزي كه در نهايت بدست مي آورند يك قطعه ناسالم است كه فقط باعث خراب شدن خودرو مي شود و هيچ كس هم مسئوليتي را به گردن نمي گيرد.

 بنابراين حتما قبل از انتخاب و خريد خود تحقيق كنيد كدام يك از مراكز فروش از قيمت ها و استاندارد هاي لازم برخوردار هستند تا يك خريد بي دردسري را داشته باشيد، در واقع بايد گفت بيشتر ذهن فرد بايد متوجه پيدا كردن يك فروشگاه خوب باشد.

برخي نكات براي خريد لوازم هيوندا

 متاسفانه خريد و فروش لوازم تقلبي هيوندا مانند بسياري از ديگر محصولات در بازار رواج دارد و خريداران نيز به دليل عدم آگاهي و اطلاعات لازم اين قطعات را خريداري مي نمايند و خودرو خود را بيشتر در معرض خرابي قرار مي دهند.

 براي خريد لوازم هيوندا يا در كل هر وسيله اي بهترين كار اين است كه با چند نفر كه در اين بازار فعاليت مي كنند مشورت نموده و سپس محصول مورد نظر خود را خريداري نماييد. البته شما مي توانيد هولوگرام محصول را بررسي كنيد كه اينكار بسيار آسان است و وقت زيادي هم نمي گيرد.

 

خريد لوازم و قطعات شركت هيوندا

 در بعضي موارد نيز شما مي توانيد با نگاه كردن به قطعه يا قطعات خيلي راحت متوجه شويد كه آن محصول اصل است يا خير. براي مثال پر رنگ يا كم رنگ بودن يك قطعه نشان از اين دارد كه محصول مورد نظر تقلبي است و همينطور مي تواند نشان از بي كيفيت بودن آن باشد.

حتما توجه داشته باشيد كه براي خريد لوازم هيوندا محصولات به هيچ عنوان نبايد خرابي يا شكستگي داشته باشند اين يكي از بهترين دليل ها براي مراجعه افراد به مراكز فروش معتبر است چرا كه در اين فروشگاه ها محصولات خراب جايي ندارند و همينطور عواقب قضايي جدي براي فروشنده در بر خواهد داشت.

 اگر شما تمايل به گرفتن اطلاعات و يا خريد قطعات استوك يا نو براي خودروي جنسيس داريد، مي توانيد بر روي لوازم جنسيس استوك كليك كرده تا از جديد ترين اخبار اين نوع خودرو با خبر شويد.

 

انواع لايت باكس در تابلوسازي

۸۰ بازديد

انواع لايت باكس در تابلوسازي

لايت باكس ها به دو دسته كلي تقسيم مي شوند. لايت باكس هاي فضاي باز و فضاهاي داخلي. علت اين نوع دسته بندي نيز به بحث تابش نور خورشيد، بارش برف و باران و همينطور بحث ضرافت و زيبايي براي فضا هاي داخلي مربوط ميشود.

در زير به معرفي بيشتر اين نوع لايت باكس ها مي پردازيم.

1- لايت باكس هاي فضاي خارجي Outdoor

2- لايت باكس هاي فضاي داخلي Indoor

معمولاً لايت باكس هاي outdoor داراي ضخامت هاي بيشتري نسبت به لايت باكس هاي فضاي داخل هستند ((فضاي باز : بين 6 الي 13 سانتي متر )) اين نوع لايت باكس ها همانطور كه از عنوانشان مشخص است مخصوص فضاهاي خارجي و بيشتر براي مصارف تبليغاتي استفاده مي شود. جنس بدنه و باكس آن ها بيش تر از ورق هاي گالوانيزه، كامپوزيت و آلومينيوم مي باشد و نوع چاپ آن ها نيز فلكسي ، پي وي سي بك لايت و پارچه هاي مخصوص لايت باكس مي باشد.و اما تابلو لايت باكس هاي indoor به نسبت داراي ضخامت هاي كمتري مي باشند.((فضاي داخل : بين 1.8 الي 6 سانتي متر ))

سيستم نور لايت باكس ها در گذشته فلورسنت و يا همان مهتابي بود. كه البته ضعف هاي بسياري هم نيز داشت و دارد. پس از اين نوع سيستم نور اس ام دي SMD و يا همان ال اي دي ها LED مورد استفاده قرارگرفت. كه بصورت بلوكي و يا نواري بودند. كه البته اين نوع سيستم نيز ضعف هاي خاص خودش را داشت و دارد(ضعف آنها سوختن يكي از اي اي دي ها و تاريك شدن آن قسمت مي باشد كه به نوعي ضعف محسوب مي شود). اما باني چاپ با استفاده از الگوهاي خارجي و بهره گيري از جديدترين امكانات و مهندسين متخصص در اين صنعت لايت باكس هاي جديد ي را توليد ميكند كه ميتوان گفت تمام نقاط ضعف لايت باكس هاي سنتي را اصلاح نموده است( توليد لايت باكس هاي نسل جديد )

توضيات فني :

1- اصلاح سيستم نوردهي به جهت يكنواختي نور در كل تصوير لايت باكس ( بجاي نوردهي از پشت و مشكلات بعدي ناشي از سوختن يكي از اس ام دي ها و خاموشي قسمتي از تصوير و هزينه هاي بالاي تعمير آن ، سيستم نور دهي از كناره ها بوسيله ايجاد پترن توسط ليزر (سيستم LGP ) كه اين سيستم باعث شكست نور و از حالت عادي به 90 درجه مي باشد كه اين امر سبب ضخامت بسيار كم و همچنين در صورت سوختن قسمتي از ال اي دي سبب ميشود كه هيچ نقطه ي تاريكي باقي نماند.

2- تغيير سيستم نور به جهت بر طرف كردن مصرف برق

3-اصلاح سيستم تعويض تصوير چاپ شده ( در لايت باكس هاي قديمي جهت تعويض تصوير شما نياز به يك متخصص(تابلو ساز) داشتيد. اما اكنون شما بدون داشتن تخصص و ابزار براحتي و در عرض چند ثانيه ميتوانيد تصوير چاپ شده خود را تعويض نمائيد.

4- حل مشكل سوختن يكي از ال اي دي ها و خاموش شدن قسمتي از تصوير، و هزينه بالاي تعويض آنها

5- حل معضل ضخامت زياد لايت باكس و ...

 

انواع تابلو لايت باكس تبليغاتي

 

لايت باكس كريستالي  (Crystal light Box)

يكي از جديدترين نوع لايت باكس؛ لايت باكس كريستالي مي باشد.اين نوع لايت باكس با ضخامت كم و باريك (كمتر از 1 سانتي متر) در طراح هاي متنوع قابل عرضه مي باشد.

نور لايت باكس هاي كريستالي (شيشه اي) با لامپ هاي LED, SMD تامين مي گردد. لايت باكس كريستالي از جنبه تبليغاتي و ديزاين دكوراسيون قابل استفاده مي باشد و طرفداران خاص خود را دارد.

لايت باكس هاي مذكور در روز و شب روشنايي زيبايي ايجاد ميكنند و براي هر مكاني از قبيل منوهاي رستوران ، تابلوهاي نگارخانه ،تابلوهاي نمايشگاه هاي عكاسي، صندوق هاي پذيرش داروخانه ها ، تابلو مغازه ، تابلو هاي راهنماي اماكن ،تابلوهاي داخلي شركت ها و اماكن، تابلوسازي تبليغاتي نمايشگاهي و …. مناسب ميباشند .

لايت باكس محيط باز يا آوت دور (Outdoor LightBox)

لايت باكس هاي فضاي بيرون به لايت باكس هايي اطلاق مي شود كه جهت مصارف در خيابان، عابرپياده، محوطه ها و فضاي خارجي نمايشگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرد.اين نوع لايت باكس ها به جهت ساختاري داراي قاب آلومينيوم يا كامپوزيت با پايه فلزي و روكش كامپوزيت مي باشند. جنس رويه لايتباكس هاي آوت دور طلق يا شيشه با قطر 6 ميل يا بيشتر مي باشد.

لايت باكس آلومينيومي

يكي از انواع لايت باكس ها، لايت باكس آلومينيومي مي باشد. لايت باكس آلومينيومي با رويه بك لايت فلكس يا پلكسي كه در ساخت تابلو چلنيوم هم كاربرد دارد ساخته شده و نور آن توسط LED , SMD تامين مي شود.لايت باكس هاي ساخته شده در مترو از نوع لايت باكس آلومينيومي مي باشد.

لايت باكس ديواري

نوعي تابلوي كوچك فانتزي با قابليت روشن شدن مي باشد و داراي انواع آويز دو طرفه، لايت باس ديواري (ثابت و لولايي)

لايت باكس ايستاده و آويز

اين لايت باكس نوعي تابلوي كوچك فانتزي با قابليت روشن شدن مي باشد كه به صورت زميني ايستاده دو طرفه، قرار مي گيرد. طرحهاي داخل لايت باكس آلومينيومي ايستاده مورد نظر توسط ذستگاه ليزر بريده مي شود و روي شيشه پلكسي چسبيده مي شود. بنابراين تصوير مورد نظر خود را مي توانيد پس از طراحي با دستگاه ليزر در لايت باكس آلومينيومي ايستاده قرار دهيد. تعويض تصوير اين لايت باكس ها ت به اين صورت است كه به وسيله پيچ مهرها قاب دور آن را باز مي كنيم و تصوير را تعويض مي نمايم نور لايت باكس آلومينيومي به دو صورت زير تامين مي شود:

1 – ال اي دي

2 - مهتاب

ابعاد قابل سفارش لايت باكس :

لايت باكس اسنپ فريم : از اندازه 30 در 40 سانتيمتر تا 120 در 180 سانتيمتر

لايت باكس فريم لس (بدون قاب) : از اندازه 30 در 40 سانتيمتر تا 120 در 180 سانتيمتر

لايت باكس كريستالي : از اندازه 30 در 40 سانتيمتر تا 120 در 180 سانتيمتر

لايت باكس مگنتي : از اندازه 30 در 40 سانتيمتر تا 80 در 180 سانتيمتر

لايت باكس پارچه اي يك طرفه : از اندازه 50 در 70 سانتيمتر تا  2/5 متر در 6 متر

لايت باكس پارچه اي دوطرفه : از اندازه 50 در 70 سانتيمتر تا  2/5 متر در 6 متر

 

منبع : تابلو الماس

 

 

جزوه و نمونه سوالات نكات گرامي درس اول زبان انگليسي پايه دوازدهم

۷۴ بازديد
&


  • [unable to retrieve full-text content]

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

جزوه و نمونه سوالات نكات گرامي درس اول زبان انگليسي پايه دوازدهم

 

به چه شيرآلاتي توكار گفته مي شود؟

۷۴ بازديد

به چه شيرآلاتي توكار گفته مي شود؟

 

بعد از تحول بزرگي كه در توليد شيرآلات ساختماني رخ داد، توليد شيرهاي توكار را مي‌توان بزرگترين تحول صنعت شيرآلات، به خصوص در ارتباط با طراحي معماري و دكوراسيون ساختمان به حساب آورد . به شيرآلاتي كه تمامي مكانيزم‌هاي آن نظير لوله‌ها و اتصالات، كارتريج، دايورتر و … درون ديوار قرار مي‌گيرد و تنها قاب روي مغزي و دسته شيرآلات بيرون ديوار اجرا مي‌شود و قابل رويت است، شيرآلات توكار گفته مي شود . اين نوع طراحي براي شيرآلات فضاي بيشتري در اختيار طراحان و معماران جاي داده است و تحولي شگرفي در طراحي داخلي ساختمان ايجاد كرده است.

 

نحوه نصب شيرآلات توكار

 

اكثر افراد فكر مي‌كنند شيرآلات توكار را تنها در خانه‌هاي تازه ساخت مي‌توان به كار برد، در حالي كه اين تصور كاملا اشتباه مي باشد. در خانه‌هاي قديمي نيز مي‌توان از اين شيرآلات استفاده نمود و به راحتي آنها را نصب كرد. بيشتر شيرآلات توكار نحوه نصب مشابهي را دارا هستند. با اين حال امكان دارد برخي شيرآلات به علت داشتن آپشن‌هاي خاص يا هر دليل ديگري روش نصب متفاوتي داشته باشند. حتي امكان دارد روش نصب شير روشويي، دوش، توالت و ظرفشويي نيز با يكديگر تفاوت داشته باشد.

 

در هر صورت نصب شيرآلات بخصوص شيرهاي توكار يك كار تخصصي مي باشد كه بهتر است توسط يك فرد متخصص و ماهر صورت بگيرد. اما اگر خودتان اندكي مهارت داشته باشيد با ديدن فيلم‌هاي آموزشي، كاتالوگ محصول، يا خواندن مقالاتي مانند راهنماي نصب شيرآلات توكار در سايت هاي گوناگون روش نصب آن را فرا بگيريد.

 

استفاده از نقشه لوله كشي بسيار مهم است

 

نكته حائز اهميت ايت است  كه نقشه لوله كشي بايد از قبل تهيه شده باشد و تمام لوله‌ها و اتصالات پشت پوشش ديوار و بصورت توكار نصب گردند زيرا هيچ كدام از اين تجهيزات نبايد قابل ديدن باشند. در خانه‌هاي قديمي نيز بهترمي باشد از نقشه لوله كشي استفاده شود تا كار تخريب ديوارها و نصب شيرآلات در زمان كمتر و با هزينه كمتر انجام شود.



 

نحوه انتخاب شير توكار توالت

 

شيرآلات توالت فرنگي و ايراني اندازه‌هاي خاص خود را دارند به همين دليل قبل از انتخاب شيرآلات توكار، بايد نوع توالت خود را انتخاب نماييد. اينكه توالت ايراني مي‌خواهيد يا فرنگي، آيا توالت فرنگي شما از نوع وال هنگ است و … اهميت زيادي دارد زيرا تغييرات در مراحل بعدي سخت و هزينه بردار خواهد بود.

نكات مهم در خريد شيرهاي توكار

 

كيفيت مغزي يا اينفينيتي شيرآلات توكار  داراي اهميت زيادي هستند. كيفيت پايين مغزي در اين نوع شيرآلات، احتمال ايجاد نشتي و هزينه‌هاي تعمير بسيار بالايي را داراست؛ بنابراين در هنگام خريد شيرآلات توكار، توجه ويژه‌اي به كيفيت مغزي داشته باشيد.

همراه با شير بايد بازويي، سقفي، ديواري، براكت، زانويي، سردوش و شلنگ نيز خريداري شود و نكته مهم اين است اين تجهيزات بايد هماهنگي كامل با شيرآلات داشته باشند. در غير اين صورت نتيجه نهايي با مشكلاتي از قبيل كاركرد نادرست، يا عدم زيبايي مورد انتظار رو به رو خواهد شد.

هنگام خريد مغزي توكار، از موجودي كاور رويي و تنوع آن اطمينان حاصل كنيد. زيرا بعد  از خريد تنها از كاور همان برند مي‌توانيد استفاده كنيد. بنابراين بهتر است در هنگام خريد شيرآلات توكار و متعلقات آن همگي اجزا از يك برند تهيه شده باشد تا از بروز مشكلات جلوگيري شود.

qkew_image1.jpg 

معايب شيرآلات توكار چيست؟

 

نصب دشوار

نصب شيرآلات توكار نسبت به شيرآلات روكار سخت‌ترمي باشدو براي اين كار نياز به زمان بيشتر، تجهيزات و كمك گرفتن از متخصص نياز داريد؛ زيرا بايد تمام لوله‌كشي‌ها و قسمت‌هاي خاصي از شير درون ديوار قرار بگيرند.

 

هزينه بالاي اجرا

يكي از فاكتورهاي مهم در خريد و نصب شيرآلات هزينه‌هاي آن مي باشد. اجراي اين شيرآلات درون ديوار انجام شده و در خانه‌هاي قديمي نياز به تخريب بخشي از ديوار و جايگذاري لوله‌ها و اتصالات دارد كه همه اين موارد باعث بالا رفتن هزينه‌هاي اجرا و عمل  خواهند شد.

 

تعمير سخت

امكان دارد قسمت خارجي شيرآلات توكار شما خراب شوند در اين صورت به راحتي به قسمت معيوب دسترسي داشته و مي‌توانيد آن را تعمير كنيد ولي اگر قسمت‌هاي نصب شده در ديوار دچار خرابي بشوند بايد ديوار را خراب كرده تا بتوانيد آن را تعمير كنيد. اينكار هم زمان زيادي نياز دارد، هم هزينه بالايي در پي خواهد داشت.

 

البته بايد اشاره كرد كه برخي از مدل‌هاي نسل جديد شيرآلات توكار، براي تعمير نيازي به تخريب ديوار ندارند و تنها با باز كردن چند مهره مي‌توان آن را از ديوار خارج كرده و پس از عيب يابي و تعمير دوباره نصب كرد.

 

نياز به فضاي كافي در ديوار

شايد شيرهاي توكار در خانه‌ها و فضاهاي كوچك بهترين انتخاب باشند، اما در اينجا ضخامت ديوار اهميت  خاصي پيدا مي‌كند و براي نصب شيرآلات توكار و تجهيزات وال هنگ مانند فلاش تانك توكار، نياز به فضاي كافي در ديوار است. به همين دليل در ديوارهايي با ضخامت كم امكان نصب اين تجهيزات وجود ندارد.



 

آسيب به ديوارها

در صورت خرابي لوله‌ها و شيرآلات امكان نشتي آب و نفوذ آن به ديوار وجود دارد. اين نشتي مي‌تواند باعث آسيب ديدن ديوار شود. البته در برخي از مدل‌ها از صفحه فلزي نگهدارنده و لاستيك ديافراگم استفاده مي‌شود تا امكان نفوذ آب و در پي آن خرابي ديوار وجود نداشته باشد.

 

گرفتگي توسط رسوبات

در اكثر شيرهاي توكار از سوپاپ يا دايورتر براي انتقال آب به سر دوش استفاده مي‌شود. از آنجايي كه آب هميشه رسوباتي همراه خود دارد با گذشت زمان موجب گرفتگي، كاهش فشار آب يا حتي شكستن سوپاپ مي‌شود. در بعضي مدل‌ها با حذف كردن سوپاپ و تعبيه دايورتر در كارتريج از اين مشكل جلوگيري مي‌شود.



 

مزاياي استفاده از شيرآلات توكار چيست؟

 

شيرآلات توكار به علت قرار گرفتن در ديوار از يك لايه محافظ شامل ميشوند كه موجب مي‌ گردد صدمات خاصي به آنها وارد نگردد و در برابر پوسيدگي نيز مقاوم‌ترو مستحكم تر باشند. همين موضوع باعث افزايش عمر شيرهاي توكار مي‌ گردد.

اين شيرآلات نسبت به شيرآلات كلاسيك اهرمي زيبايي بيشتري دارند و مي‌توانند فضاي سرويس بهداشتي را خاص و لوكس جلوه دهند.

شيرآلات توكار نياز به فضاي كمتري دارند و براي محيط‌هاي كوچك بسيار مناسب مي باشند.

تميز كردن اين شيرآلات بسيار راحتتر از شيرآلات روكار است.

كاهش در مصرف آب يكي از مهمترين مزاياي شيرآلات توكار مي باشد.

 

قيمت شيرآلات توكار

 

به طور كلي بايد گفت قيمت شيرآلات توكار تفاوت چنداني با شيرآلات روكار ندارد. بسته به برند مورد نظر، كيفيت و آپشن‌ها، قيمت شيرآلات توكار متغير است. شما مي‌توانيد قيمت به روز بهترين برندهاي شيرآلات توكار را در وب سايت چلونگر مشاهده كنيد.

 

فروشگاه اينترنتي چيست؟

۸۰ بازديد

فروشگاه اينترنتي چيست؟

 

به سايت ها و شركت هايي كه كالاها يا خدمات خود را به صورت آنلاين و در فضاي اينترنت به فروش مي رسانند، فروشگاه اينترنتي مي گويند اما توجه داشته باشيد كه در اين مقاله ما 11 سايت خريد آنلاين كالاي فيزيكي را مورد بررسي قرار مي دهيم يعني تنها سايت هايي كه كالاي فيزيكي به فروش مي رسانند و براي فروشگاه هايي كه خدمات اينترنتي عرضه مي كنند مطلبي جدا منتشر خواهيم كرد.

فروشگاه اينترنتي چيست و چگونه كار ميكند؟ | CGR 

در اين مقاله سعي كرده ايم فروشگاه ها را بر اساس فاكتورهاي مختلفي مورد بررسي قرار دهيم ، برخي از اين فاكتورها شامل: ميزان خلاقيت در كار ، نوآوري هاي عرضه شده، ميزان بازديد كنندگان از سايت، تجربه كاربري، تجربه هاي خوب و بد خريد، روش هاي بازاريابي و موارد مختلفي ديگر كه حدي كه قابل بررسي باشد، هستند. ما با استفاده از فاكتورهايي كه عرض كرديم سعي كرده ايم بهترين فروشگاه هاي اينترنتي ايران را در اين مطلب ليست كنيم.

ويژگي هاي يك فروشگاه انلاين  قابل اعتماد چيست؟

 

فروشگاه هاي اينترنتي هر كدام ويژگي هاي مثبت و منفي خود را دارند، و شايد يكي از دلايلي كه اشخاص تمامي خريد هاي خود را تنها از يك فروشگاه اينترنتي انجام نمي دهند همين موضوع باشد. در ابتداي اين مقاله مي خواهيم ويژگي هاي بهترين فروشگاه اينترنتي و يك فروشگاه آنلاين خوب و معتبر را عنوان كنيم تا در ابتدا بدانيم كه بهترين فروشگاه اينترنتي بايد چه ويژگي هايي داشته باشد.

 

لازم است بدانيد كه يكي از مهم ترين و اصلي ترين ويژگي كه هر فروشگاه اينترنتي بايد آن را داشته باشد اين است كه بايد تجربه كاربري خوب و دلپذيري داشته باشد به اين معني كه كاربري كه از سايت بازديد مي كند حتي اگر خريدي هم انجام ندهد اما حس خوبي را تجربه كند.

 

حفاظ درب ورودي منزل و روي ديوار

۷۳ بازديد

 

 حفاظ درب ورودي منزل و روي ديوار

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. كه با قاب آهني نصب مي گردند. حفاظ درب اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و

همچنين ساختماني مورد استفاده است.

شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع گادها استفاده كنيد، تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد، به طور كلي مي توان گفت: كه اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشكيل شده

اند كه به وسيله يك سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يك قاب فلزي قرار مي گيرند كه آن ها را به صورت كشويي حركت مي دهد.

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.

كه با قاب فلزي نصب مي گردند. حفاظ درب منزل  اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است.

شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده كنيد.

تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور كلي مي توان گفت كه اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشكيل شده اند.

كه به وسيله يك سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد.

و در يك قاب فلزي قرار مي گيرند كه آن ها را به صورت ريلي حركت مي دهد.

 

آشنايي با حفاظ درب منزل

 

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده كنيد .

بهترين راه اين است كه تماما با آن ها آشنا شويد.

درب هاي آكاردئوني در واقع كمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند كرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود كه براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت.

شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد.

كه البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آكاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند.

كه معمولا امنيت خانه شما را تا ?? درصد تضمين مي كنند.

و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است.

امروزه در بيشتر مكان ها براي اينكه بتوانيد امنيت را ايجاد كنيد نيازمند نرده هستيد.

و در اين بين مي توان گفت كه براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آكاردئوني هستند.

بيشتر افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند.

كه شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده كنيد.

و همچنين براي اطلاع از انواع نرده پنجره با كارشناسان حفاظ سازه تماس بگيريد.

 

 

شرايط حفاظ درب منزل  استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري كه در يك ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد.

بايد شرايط بسياري را داشته باشد كه شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ كنيد.

از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره كرد:

 

نصب حفاظ درب منزل

· مقاطع كناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند .

كه از جمله آنها ميتوان به ابعاد ?? در ?? اشاره كرد.


· ابعاد ريلي نيز بايد به صورت ?? در ?? باشند.


· شما بايد از تسمه هايي استفاده كنيد كه مقطعي برابر با ?? در ? دارند.

 

كاربرد حفاظ درب منزل  چيست؟

حفاظ درب منزل  اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد.

كه از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد.

اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد.

شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و … استفاده كنيد.

 

 

قفل درب هاي آكاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب منزل  خود استفاده كنيد .

ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد.

بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد.

دقت داشته باشيد كه اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند،

شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند.

چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميتوانيد.

از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد.

كه البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد.

تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. گارد آهني در اصطلاح حفاظ هايي دارد.

كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يك حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ درب منزل  براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آكاردئوني بايد به نكات بسياري توجه داشته باشيد كه از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

?? دربي كه شما انتخاب ميكنيد نبايد كمتر از سه لوزي باشد.

درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما كمك خواهد كرد.

?? درب موردنظر شما بايد قفل محكم و ايمن داشته باشد.


?? قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد

و بهترين راه اين است كه شما از روان كننده استفاده كنيد.


?? پروفيل هايي كه براي اين نوع از درب ها استفاده مي كنيد

نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.


?? زماني كه درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد كند.

 

 

حفاظ درب منزل  امنيت را در چه حدي تامين مي كند؟

درب هايي كه بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يك سري استانداردهايي هستند.

كه امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد كرد. دقت داشته باشيد .

كه در اين حالت، امكان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد.

زماني كه اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند كرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود كه اين نوع دربهاي كاملا ضد سرقت هستند!

براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد

كه از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره كرد.

همانطور كه گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد

به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده كنيد.

 

 

نصب حفاظ درب منزل  و نكات آن

در نهايت مي توان گفت كه نصب گارد آهني كاري آسان است اما شما نميتوانيد.

آن را خودتان و بدون مشورت يك متخصص انجام دهيد. بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد بكنيد.

اين است كه از فردي كه در اين زمينه متخصص است كمك بگيريد.

و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد.

جوش هايي كه در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اكسيد كربن است .

كه در صنعت هاي آهن از باكيفيت ترين هاست.

شما ميتوانيد از فردي كه در اين زمينه اطلاعات كافي را دارد خريد خود را انجام دهيد.

و ضمن اينكه حفاظ درب منزل  خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي كنيد،

هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

حفاظ آكاردئوني حفاظ آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آكاردئوني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا كرده ايد

و مي دانيد كه امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آكاردئوني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود.

اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه

به يك سري نكات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه اين عوامل تأثير

مستقيمي در قيمت حفاظ آكاردئوني دارند كه شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد.

بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آكاردئوني در بازار مشاهده كرديد،

طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود

تا اين تفاوت قيمت حفاظ آكاردئوني نمود پيدا كند. ما براي سهولت در خريد

شما به ذكر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد

حفاظ آكاردئوني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آكاردئوني

به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد

تا به درك درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

 

عوامل مختلف در قيمت حفاظ درب

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آكاردئوني بايستي به يك سري نكات

و علل و عوامل اشاره شود كه تمامي اين عوامل در قيمت حفاظ آكاردئوني

در پايان كار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يك از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آكاردئوني،

انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند.

 

 

نرده حفاظ چيست؟


آيا شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ كنيد، نرده حفاظ است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند كه شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ كنيد. شايد تصور كنيد كه اين كار راحت است اما در واقع نصب حفاظ شاخ گوزني يكي از كارهايي است كه بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد كه موقع انتخاب و همچنين نصب آن بايد به چه نكاتي دقت كنيد.

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع نرده حفاظ


انتخاب نرده حفاظ در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده حفاظ آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده حفاظ را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش نرده حفاظ را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، نرده حفاظ مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 

نرده حفاظ بسته به چه عواملي است؟


در واقع زماني كه شما ميخواهيد نرده حفاظ را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.

ويژگيهاي نرده حفاظ
شما بايد در حين خريد نرده حفاظ به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده حفاظ حائز اهميت باشند.

 

ويژگي هاي نرده حفاظ

 

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده حفاظ است.

همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده حفاظ با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 

تراكم و نوع حفاظ


تراكم در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده حفاظ به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

 

نرده حفاظ شاخ گوزني


يكي از رايج ترين انواع حفاظ هايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي كه به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند كه براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت كه قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع نرده حفاظ معمولا مزيت هاي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره كرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممكن است و ميتوان گفت كه خمكاري هاي كه رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور كه گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي كه شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان كنيد.

براي از اطلاع از قيمت نرده حفاظ روي ديوار با آهن ايرانيان در تماس باشيد.

نرده حفاظ سرنيزه اي

 

نرده حفاظ سرنيزه اي


يكي از انواع نرده حفاظ، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشكل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يكي از انواع نوستالژيك حفاظ ها به شمار مي آيد كه همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت كه مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي كاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند كه از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره كرد.

 

نرده پنجره ساده و نرده ديوار


نرده ديوار و يا حفاظ پنجره هم يكي از انواعي است كه بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار كاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد كه در مدل هاي يك طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي كه در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي كه در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور كه ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد كه ميله هايي عمود بودند كه سر آن به يك تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد كرد. اگر شما هم ميخواهيد نرده حفاظ را خريداري كنيد بهتر است از مكان هاي معتبر در اين زمينه استفاده كنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

منبع: حفاظ آكاردئوني

 

 

 

 

 

تازه هاي نشر ارديبهشت99

۷۰ بازديد

??كتاب #مطالعاتي_درباره_طبقات_اجتماعي

#ژرژ_گورويچ | مترجم: باقر پرهام | #انتشارات_انديشه_احسان

از 193? تا 19?8،گورويچ استاد جامعه‌شناسي در دانشگاه استراسبورگ فرانسه بوده، سپس به پاريس آمده و كرسي جامعه‌شناسي «سوربن» را تا لحظه مرگ خويش اداره كرده است. كتاب حاضر مجموعه درس‌هاي وي در سوربن است كه سال 1??? در فرانسه چاپ شده و شامل دو قسمت عمده است؛ بيش از پنج ششم كتاب به معرفي انتقادي كليه نظريه‌هاي مهم طبقات اجتماعي اختصاص دارد و از اين لحاظ براي دانشجويان و همه كساني كه در مسائل اجتماعي تحقيق مي‌كنند و به جامعه‌شناسي علاقه‌مندند ابراز كار بسيار مفيدي است؛ بخش دوم، يا يك ششم ديگر كتاب كوششي است از جانب گورويچ در عرضه كردن نظريه‌اي تلفيقي درباره طبقات اجتماعي.

??كتاب #مشتي_خاك

#اولين_وو | مترجم: #سهيل_سمي | #نشر_ثالث

مُشتي خاك هجويه‌اي است درخشان بر ناگواري‌ها و مشكلات نسلي كه ميان دو جنگ‌ جهاني مي‌زيست. قصه‌ي آدم‌هايي كه پول يگانه ارزش و اعتبارشان است. زني كه حوصله‌اش از زندگاني خود سر رفته است، به كسي ديگر دل مي‌بازد، همسرش را ترك مي‌كند و اين‌جاست كه تراژدي آغاز مي‌شود…

‌??كتاب #كاركرد_نقد

#تري_ايگلتون | مترجم: سيف‌الله سليماني | #نشر_افراز

نسخه اصلي اين كتاب در سال ???? چاپ شده است. نويسنده‌ي اثر، تري ايگلتون مؤلف و منتقد مشهور انگليسي است كه در اين كتاب تلاش كرده سير تكويني گستره همگاني با خوانش گزينشي از تاريخ نقد، يعني با مركزيت دادن به جوزف اديسون و استيل، جانسون، متيو آرنولد، اف. آر.ليوس و ساختارشكنان مكتب يِيْل رديابي كرده و به نظريه‌پردازي درباره‌ي اهميت آن‌ها در چارچوب ماركسيستي بپردازد كه بيش از آن‌كه وام‌دار پاره‌اي از نخستين آثار ساختارگرايانه لويي آلتوسر باشد، مرهون گرامشي و ميشل فوكو است.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

?? مشاهده‌ و يا خريد كتاب از وب‌سايت كاواك : www.cavack.com

 

?