كارايي هاي حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

۲۶ بازديد

كارايي هاي حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

زماني كه صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فكر هستند كه حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين كه در ساختمان هاي امروزه، امنيت و ايمني مقوله اي است كه حرف اول را مي زند، ميتوان گفت كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد به آن دقت كنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب كنيد. زماني كه شما ميخواهيد يك خانه را اجاره كنيد و يا بخريد، بايد به امنيت و ايمني درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت و ايمني يكي از مهم ترين بخش هاييست كه براي زندگي در يك ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما كمك خواهد كرد.

نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

با تمامي حرف هايي كه گفته شد، باز هم عده اي تصور مي كنند كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده تنها براي درب ها و همچنين خانه هايي كاربرد خواهد داشت كه قديمي تر هستند و درب ها و پنجره هاي امروزي كه تمام هوشمند ساخته مي شوند ديگر نيازي به اين نوع حفاظ ها ندارند. لازم نيست براي شما يادآوري كنيم كه هرچقدر هم تكنولوژي رو به پيشرفت باشد راه هايي كه براي شكستن آن به وجود خواهد آمد نيز بيشتر خواهد شد. در اين حال بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه اين تفكرات را دور بريزيد و به دنبال يك حفاظ محكم براي خانه خود باشيد.

گذاشتن حفاظ پنجره مدرن آهني چه مزيتي دارد؟

يكي از نكاتي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نصب حفاظ پنجره مدرن آهني علاوه بر اينكه به شما كمك مي كند امنيت خانه و ساختمان تان بيشتر شود، باعث افزايش زيبايي نماي ساختمان شما هم خواهد شد. اينطور نيست كه تمامي نرده هايي كه شما از آنها استفاده مي كنيد تنها شكل آهني داشته باشند بلكه ميتوانيد با استفاده از انواع مختلف حفاظ پنجره مدرن آهني زيبايي را نيز براي ساختمان خود به ارمغان بياوريد. در اين حال، تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه نمونه هاي موجود را بررسي كنيد.

اگر شما از حفاظ پنجره مدرن آهني استفاده كنيد در واقع از ورود سارقان به محل سكونت خود جلوگيري خواهيد كرد و همچنين از قاب و شيشه پنجره خود نيز حفاظت مي كند. شايد تصور شما اين باشد كه محل سكونت و زندگي شما شرايط خاصي دارد كه نياز داريد از پنجره هاي ضد سرقت استفاده كنيد. در اين حال نصب حفاظ پنجره مدرن آهني استيل ميتواند به شما در برقراري امنيت محل زندگيتان كمك كند.

حفاظ پنجره مدرن آهني آهني

يكي از انواع حفاظ هاي پنجره، حفاظ آهني است كه مقاومت بسيار زيادي دارد و در شكل ها و اندازه هاي مختلفي توليد مي شود. اين نوع حفاظ ها اما در شرايط آب و هوايي مختلف مانند باران هاي زياد ممكن است كه رنگ و همچنين ظاهر خود را تغيير دهند. شما به همين دليل هم نيازمند هستيد كه مراقبت و توجه هميشگي نسبت به آن ها داشته باشيد.

مزاياي حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك

كيفيت حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد. در اين بين حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

طراحي هاي حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك چگونه است؟

نكته اي كه در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است كه عده بسياري معمولا به جاي اينكه از نرده فرفورژه استفاده كنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند. ميتوان گفت كه برخي از اين افراد اينطور بيان مي كنند كه نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

https://www.gatesofantares.com/activity/p/947011/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_9d55b38c83c94e2f87c140adea6acea1/comments

http://drpetepublishing.com/activity/p/726119/

https://www.pearltrees.com/nademkhan22#item380263919

https://cinecrowd.com/en/node/1114?page=73#comment-447930

http://beta.lekhafoods.com/speciality/pizza/tuscana-pizza-margherita.aspx

http://www.unionbaygroup.com/blog/union-bay-group-blog/post/amazon-creates-online-showcase-for-kickstarter-crowdfunded-products

http://www.clubwww1.com/dating/member/blog_post_view.php?postId=37

https://mozaikv3.cc.itu.edu.tr/haberler/2018/05/04/hatice-غير مجاز مي باشدe-hocamizin-i-nsan-robot-etkilesimi-konusundaki-tedx-konusmasi

http://archives.lametropole.com/article/bouffe/vins/des-bordeaux-de-r%C3%AAve

چگونه در فضاي كم آسانسور نصب كنيم؟

۲۶ بازديد

ساكنين بعضي ساختمان هاي قديمي به علت موقعيت مكاني ساختمان و خوش نقشه بودن آن حاضر نيستتد كه خانه خود را فقط به علت اينكه آسانسور ندارند تعويض كنند در اين شرايط بهترين گزينه، نصب آسانسور است اما در اين ميان بسياري از ساختمان ها فضاي كافي براي نصب آسانسور را ندارند و اين سوال براي آن ها مطرح است كه چگونه در فضاي كم آسانسور نصب كنيم؟

آسانسور مانا با متخصصين حرفه اي و با تجربه، نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور و نصب آسانسور در بيرون ساختمان قديمي در استان تهران را امكان پذير كردند. گروه آسانسور مانا با بررسي شرايط پلكان ساختمان نصب آسانسور در فضاي كم را امكان پذير مي كنند. مشتريان عزيز مي توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس بگيرند.

نصب آسانسور در فضاي كم

همشهريان عزيز با برررسي و تشخيص متخصصين حرفه اي شركت مانا آسانسور در تهران امكان نصب آسانسور در فضاي كم وجود دارد.

خيلي از افرادي كه در ساختمان هاي فاقد آسانسور زندگي مي كنند، بارها و بارها تصميم به نصب آسانسور مي گيرند اما بدون مشورت با شركت و كارشناس متخصص به علت كمبود فضا از نصب آن منصرف مي شوند. در اين شرايط به خصوص كه با كمبود جا براي نصب آسانسور روبرو هستيد از چند متخصص شركت معتبر آسانسور سوال بپرسيد و مشورت بگيريد.

متخصصين آسانسور مانا  asansormana.com با ارائه انواع خدمات تضميني به صورت ?? ساعته و شبانه روزي به مشتريان خود مي باشند توانستند كه پس از چندين سال سابقه كاري حرفه اي، نام حرفه اي از خود به جا بگذارند.

همانطور كه مي دانيد اين روز ها انواع مختلفي از آسانسور مورد استفاده قرار مي گيرند و با توجه به شرايط ساختمان، مي توان آن را با دريافت مجوز و تاييد متخصصين، در بيرون ساختمان نضصب كرد و يا از ابعاد كوچك و استاندارد آن استفاده كرد. از اين رو ديگر نگران نصب آسانسور در ابعاد كم نباشند كافيست كه انجام اين كار را به يك شركت معتبر نصب آسانسور بسپاريد.

از آن جايي كه بر اساس مقررات ملي ساختمان حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور ??? در ??? است و در اندازه هاي پايين تر از ??? در ??? قابل اجرا نيست بايد پيش از هر كاري يك شركت معتبر نصب آسانسور در شهر خود بيابيد و با خيالي آسوده انجام كار را به تيم مهندسين مجرب آن بسپاريد تا از نتيجه حاصل از آن رضايت خاطر داشته باشيد.

نصب آسانسور در فضاي كم ويلا و خانه هاي دوبلكس

خانواده هايي كه در خانه هاي قديمي دوبلكس زندگي مي كنند و به مرور زمان استفاده از پله برايشان سخت و طاقت فرسا مي شود و از طرفي با توجه به نقشه خانه فكر نمي كنند كه امكان نصب آسانسور در فضاهاي كم هم وجود دارد. مي توانيد از آسانسور هاي خانگي كوچك و يا به اصطلاح هوم لييفت استفاده كنند. مي توانيد در اين زمينه از مشاوره هاي با تجربه بهترين شركت آسانسور در تهران (آسانسور مانا) استفاده كنيد و بهترين نقطه از منزل را براي نصب آسانسور انتخاب كنيد.

اين آسانسور ها مناسب خانه هاي و ويلاهاي دوبلكس جديد و قديمي است و به علت ابعاد كم و ساده كردن جابجايي ميان طبقات خانه براي افراد سالمند طرفداران بسياري دارند.

استاندارد ONVIF در دوربين مداربسته

۳۳ بازديد

استاندارد ONVIF در دوربين مداربسته

در هنگام انتخاب يك سيستم دوربين مداربسته در اماكن مسكوني يا تجاري چندين فاكتور مهم را بايد در نظر گرفت. اگر در زمينه خريد دوربين مداربسته تحقيق كوچكي انجام داده باشيد به احتمال زياد به عبارت سازگار با ONVIF نيز برخورد كرده ايد. اما شايد با معنا و كاربرد آن آشنايي لازم را نداشته باشيد.

ONVIF چيست؟

ONVIF مخفف عبارت Open Network Video Interface Forum است كه ترجمه تحت الفظي آن انجمن ارتباط باز ويدئويي شبكه مي شود. ONVIF يك پروتكل جهاني است كه براي تسهيل توسعه و استفاده از يك استاندارد باز جهاني براي محصولات و تجهيزات امنيتي و نظارتي ساخته شده است.
در گذشته اگر يك محصول جديد (براي مثال يك دوربين مدار بسته) توسط يك كمپاني توليد و به بازار عرضه مي گرديد و شما آن را خريداري مي كرديد و NVR اي از يك برند ديگر داشتيد دستگاه ضبط NVR شما قادر به پشتيباني از دوربين شما نبود. اما امروزه با وجود استاندارد ONVIF در صورتي كه برندي كه خريداري مي كنيد از اين استاندارد پيروي كند دستگاه هاي شما با يكديگر سازگاري خواهند داشت.
براي رفع اين مشكل و سهولت در نصب دوربين مداربسته تحت شبكه از برندهاي مختلف، اين سازمان در سال 2008 توسط شركت هاي Axis، Bosch و Sony تاسيس گرديد كه توليد كنندگان، توسعه دهندگان نرم افزار، و ساير نهادهاي مرتبط مي توانستند در آن عضو شوند.

 

دستور العمل هاي ONVIF

اصول اوليه استاندارد ONVIF شامل استانداردسازي ارتباط بين تجهيزات و دستگاه هاي IP، سازگارسازي انواع تجهيزات مداربسته با يكديگر فارغ از نوع برند آنها و پشتيباني از تمامي محصولات از كمپاني هاي مختلف است.
دستور العمل هاي ONVIF به طور كلي شامل مواردي مانند تنظيمات مربوط به نصب دوربين هاي IP، رديابي دستگاه ها در شبكه، مديريت دستگاه، كنترل دوربين مدار بسته PTZ و تجزيه و تحليل ويدئويي مي گردد.
در واقع اين استاندارد داراي نسخه يا پروفايل هاي متعددي است. پروفايل C براي نقاط كنترل دسترسي مبتني بر IP است؛ پروفايل G براي ذخيره و بازيابي اطلاعات است. و پروفايل S براي سيستم هاي ويديويي مبتني بر IP است.

مزاياي ONVIF

با وجود استاندارد ONVIF آزادي بيشتري در انتخاب تجهيزات مداربسته از برند هاي مختلف خواهيد داشت. زيرا در اين تجهيزات ديگر نيازي به پيروي از يك دستور العمل مختص هر كدام از برندها نيست و همگي از ONVIF پيروي مي كنند. پلتفرم ONVIF اكثر ويژگي هاي موجود در دوربين هاي تحت شبكه را در اختيار دارد.
هر چه دستور العمل هاي ONVIF در دستگاه هاي بيشتري پياده سازي گردد، ارائه دهندگان سيستم هاي نظارتي مي توانند زمان كمتري را براي توسعه دستورالعمل هاي اختصاصي رابط كاربري در محصولات خود صرف كرده و در عوض زمان بيشتري را براي توسعه ويژگي هاي جديد در محصولات خود صرف كنند.   

معايب ONVIF

با تمام اين توصيفات استاندارد ONVIF داراي معايبي نيز مي باشد. دو موضوع مهم در ارتباط با انتخاب تجهيزاتي كه با استاندارد ONVIF سازگار هستند وجود دارد:

  • كيفيت اجراي دستور العمل هاي پروتكل ONVIF توسط توليدكنندگان
  • كيفيت نحوه ادغام پروتكل ONVIF با پروتكل سازنده


هر كدام از دو مورد بالا داراي اما و اگرهايي است كه در ميزان بازدهي پروتكل ONVIF تاثيرگذار بوده و نقص و كمبود كيفيت در هر كدام از دو مورد بالا كيفيت و بازدهي اين استاندارد را كاهش مي دهد.

 

  1. http://truehickman42.booklikes.com/post/4426959/
  2. https://www.careeranna.com/online/activity/p/97700/
  3. https://www.launchora.com/story/1627387111--0
  4. https://all4webs.com/piepimple5/158316081585157617401606-16051?32475=64395

 

 

 

دليل صدا دادن آسانسور شما چيست؟

۳۴ بازديد

همان طور كه مي دانيد؛ كار  كردن اغلب وسايل مكانيكي مثل آسانسور، با لرزش و يا توليد صدا همراه است و در نتيجه گاهي اوقات اين صداها باعث آزار و اذيت كردن افراد مي شود. صدا دادن آسانسور؛ در بعضي مواقع امكان دارد بسيار خطرناك باشد و به افراد هشدار دهد. از اين رو قبل از هر چيزي بايد به دنبال دليل صدا باشيد و سعي كنيد اگر ايرادي داشت؛ آن را بر طرف كنيد. در ادامه اين مقاله بلاگ با كمك آسانسور مانا بيشتر با دليل صدا دادن آسانسور آشنا مي شويد.

نازك بودن اندازه ديوار

امروزه به علل مختلفي در صنعت ساختمان سازي؛ ضخامت ديوارها را كمتر از حد معمول درست مي كنند و همين باعث صدا دادن آسانسور مي شود. از اين رو مي توان گفت كه جاي نگراني وجود ندارد و نيازي به تعمير آسانسور نيست.

آلوده بودن كفشك  هاي آسانسور  https://asansormana.com/

كفشك آسانسور وسيله  اي  است كه باعث مي شود كادر وزنه بر روي ريل و كابين آسانسور راحت تر حركت كنند. به همين دليل مي توان گفت كه كفشك در حركت آسانسور نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند و اگر كثيف باشد؛ باعث صدا دادن آسانسور مي شود. پس از اين كه مطمئن شديد صداي آزار دهنده از كفشك است؛ بايد براي تميز كردن آن ها اقدامات لازم را انجام دهيد تا آسانسور روان  تر حركت كند و ديگر صدايي ايجاد نشود.

هنگام سرعت گرفتن آسانسور

گاهي اوقات بر اثر سرعت گرفتن؛ صداهايي از آسانسور بلند مي شود اما قبل از پيگيري براي تعمير آسانسور بايد درباره مدل سرعت گيري آن اطلاعات و آگاهي هاي لازم را به دست آوريد. در اين مورد هم امكان دارد صدا به دليل عدم تنظيم ترمز باشد كه اين صدا بيشتر در حين ايستادن آسانسور رخ مي دهد.

خشك شدن ريل هاي آسانسور

ريل  آسانسور براي هدايت كابين  آسانسور و كادر وزنه در چاه آسانسور نصب مي شود. اين ريل علاوه بر هدايت كابين آسانسور و كادر وزنه؛ وظيفه دارد تعادل را بين اجزا ايجاد كند و باعث پيشگيري از هر گونه لرزش و صدا دادن آسانسور شود. ريل آسانسور براي اين كه بتواند به نرمي و به صورت روان در چاه آسانسور حركت كند؛ نياز به روغن كاري دارد و بايد هر چند وقت يك بار آن را انجام دهيد.

تعميركاري كه هر ماه براي بازرسي از آسانسور شما مي  آيد؛ بايد هر دفعه از پر بودن روغن دان  ها اطمينان لازم را حاصل نمايند. زيرا اگر آسانسور شما به  طور مرتب و به صورت ماهيانه سرويس نشود؛ خرابي در آن به وجود مي آيد و در نتيجه باعث زياد شدن صدا و تعمير آسانسور خواهد شد.

به گفته كارشناسان بهترين مركز تعمير آسانسور اگر هيچ كدام از علل بالا باعث كم شدن صدا در آسانسور تان نشده است؛ بايد با به  كارگيري كف گردها، الكترو موتورهاي كم صدا، درام ترمز، بالانس خوب روتور، بالانس ديناميكي كوپلينگ، و… مشكل صداي آن را برطرف كنيد. معمولا بيشتر صدا  هاي ايجاد شده از آسانسور را مي  توان با سرويس كردن از  بين برد و اگر به طور مرتب مورد بررسي قرار بگيرند، كمتر با بعضي مشكلات و صدا دادن آسانسور روبروآ خواهند شد.

علل از كار افتادن آسانسور

سيستم آسانسور يك سيستم الكتريكي مكانيكي است كه از قطعات ريز و درشت بسياري تشكيل شده است. اختلال در هر يك از بخش هاي حياتي آسانسور مثل موتور آسانسور يا تابلو فرمان آسانسور منجر به از كار افتادن آسانسور و از دسترس خارج شدن سرويس دهي آن مي شود. اين اختلال ها ممكن از در بخش الكتريكي آسانسور يا در بخش هاي مكانيكي آن رخ دهد. گاهي عوامل از كار افتادن آسانسور از داخل خود سيستم آسانسور است و گاهي امكان دارد عوامل بيروني همچون قطع شدن برق باعث از كار افتادن آسانسور شود. در اين صفحه شركت آسانسور مانا قصد دارد مروري بر مهم ترين علل از كار افتادن آسانسور بيندازد و حوادث احتمالي از كار افتادن آسانسور را بررسي كند. پس تا انتها با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

 

سايبان فضاي باز چه كاري مي تواند براي من انجام دهد؟

۳۲ بازديد

سايبان فضاي باز چه كاري مي تواند براي من انجام دهد؟

وقتي به سايبان ها فكر مي كنم ، به سايه هاي پنجره راه راه سبز و سفيد جنگلي در دوران جواني خود فكر مي كنم كه ثابت بالاي پنجره هاي خانه مادربزرگم بودند. آيا مي دانيد كه سايبان ها به مصر باستان و سوريه برمي گردد كه مغازه داران از تشك هاي بافته شده براي سايه زدن به غرفه ها و خانه هاي بازار استفاده مي كردند؟ براي ساليان متمادي ، سايه بان به سايبان ها متكي بود تا از فضاي داخلي در برابر نور خورشيد محافظت كند و به حفظ محيط خنك در ماه هاي تابستان كمك كند. در حالي كه سايبان هاي پنجره ثابت ديگر براي خانه هاي مدرن متداول نيستند ، سايبان هاي جمع شونده هنوز براي ايجاد سايه در فضاي باز بسيار محبوب هستند.

سايبان ها به دو صورت ثابت و جمع شونده موجود هستند كه هم ظاهر و هم عملكرد بيروني خانه يا محل كار را بر عهده دارند. سايبان هاي ثابت كه از مزاياي آن مي توان به قاب محكم و طولاني مدت و حفاظت كامل از آب و هوا اشاره كرد ، بيشتر مناسب خانه ها و مشاغل تاريخي است تا خانه هاي مسكوني. تاريخ آنها طولاني و از بين رفته است و در برابر آزمون زمان و همه عناصر طبيعت مقاومت مي كند.

 

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/689v?k=2dc51edb7103a475c769cbac8e12c670

 

https://sites.google.com/view/easily-grow-within/home

 

سايبان هاي جمع شونده كه بر روي پنجره ها و حياط ها قابل استفاده است ، سايه اي كاربردي ايجاد مي كند و با حداقل ردپا ، جذابيت مدرن را برآورده مي كند. عملكرد آنها فراتر از يك سايبان ثابت با چندين سبك و عمليات است.

 

سايه بان پنجره ، مانند سايبان بولدسگالور سولاناي ما ، يك سايبان مينيمال است ، در طراحي آن ساده است. به عنوان اساسي ترين سايبان جمع شونده ، سايه غلتكي با دو بازوي عمودي مستقيم است كه در محل اتصال به هم چسبيده اند و اجازه مي دهد سايه گسترش يافته و عقب بكشد. پارچه مورد استفاده در اين نوع سايبان ها از اكريليك بافته شده تا پارچه لمينت شده ، براي استفاده در فضاي باز تأييد شده است و در برابر عناصر و محو شدن مقاومت مي كند. مي توان آن را به صورت دستي يا براي سيم كشي سيم كشي كرد و معمولاً گزينه اي براي افزودن يك كاپوت محافظ جداگانه براي اطمينان از يكپارچگي پارچه در طول زمان دارد. سايبان هاي پنجره ، همانطور كه از نامشان مشخص است ، پنجره ها و درهاي حياط را تزئين مي كنند ، اما مي توانند تا 18 فوت عرض داشته باشند و آنها را براي حياط هاي بيروني نيز انتخاب مي كند.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pedicure.com/activity/p/439454/

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

 

 

https://hookedheartie.com/activity/p/869073/

http://mel-assessment.com/activity/p/799826/

http://ijustwanttoplaypoker.com/blog/activity/p/532277/

https://www.webtalk.co/n/35303372

https://ok.ru/profile/592882755091/statuses/153879232023315

http://y8space.com/activity-2/p/413589/

https://www.aiuextension.org/activity/p/744599/

https://hometownhomedecor.com/activity/p/467572/

 

 

 

محصولات جديد ايران الكتريك 1400

۲۷ بازديد

محصولات جديد ايران الكتريك 1400

1400-04-21

 

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9.jpg

تا پايان سال 30 مدل جديد از كليد و پريز ايران الكتريك در راه است.هر چند روز منتظر يك مدل محصول جديد باشيدايران الكتريك جديدترين مدل كليد و پريز هاي روز دنيا را با آخرين متد طراحي و براي شما به ارمغان مي آورد.محصولاتي لوكس مانند كليد و پريز هاي متال، كليد پريز كريستالي شيشه اي و چرمي و كليد و پريز هاي پلكسي – كليد پريز هاي طرح متال و كلي طرح و تنوع جديد كه شما را در دنيايي از خلاقيت و نوآوري و زيبايي و كيفيت محصور خواهد كرد.شما لايق كيفيت هستيد



https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%BE%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9.jpg

كليد پريز برليان پلكسي سفيد ايران الكتريك


 

كليد و پريز مدل پلكسي سفيد يكي از جديدترين محصولات توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشد كه با استفاده از متريال پلكسي گلاس سفيد تهيه شده است و علاوه بر زيبايي چشمگير داراي كيفيت فوق العاده بالايي ميباشد .

كليد پريز پلكسي ايران الكتريك بر پايه مكانيزم هاي برليان ميباشد بدين گونه كه قاب دور pelaxi بر روي مكانيزم هاي مدل برليان نصب ميگردد.قاب دور و كادر رويه اين مدل كليد پريز از جنس پلكسي گلاس ميباشد كه همان كليد و پريز طلقي سفيد ميباشد كه علاوه بر زيبايي داراي مقاومت بسيار ميباشد و همچنين داراي مهر استاندارد ميباشد.

كليد پريز جديد پلكسي سفيد ايران الكتريك در كنار زيبايي و كيفيت بالا داراي قيمت مصرف كننده بسيار مناسب ميباشد و بازه ي قيمتي به صورت ميانگين 24000 تومان ميباشد.جهت خريد اين محصول ميتوانيد از طريق لينك زير اقدام نماييد.


https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%BE%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9.jpg

كليد پريز برليان پلكسي مشكي ايران الكتريك


 

كليد و پريز مدل پلكسي مشكي يكي از جديدترين محصولات توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشد كه با استفاده از متريال پلكسي گلاس مشكي تهيه شده است و علاوه بر زيبايي چشمگير داراي كيفيت فوق العاده بالايي ميباشد .

كليد پريز پلكسي ايران الكتريك بر پايه مكانيزم هاي برليان ميباشد بدين گونه كه قاب دور pelaxi بر روي مكانيزم هاي مدل برليان نصب ميگردد.قاب دور و كادر رويه اين مدل كليد پريز از جنس پلكسي گلاس ميباشد كه همان كليد و پريز طلقي مشكي ميباشد كه علاوه بر زيبايي داراي مقاومت بسيار ميباشد و همچنين داراي مهر استاندارد ميباشد.

كليد پريز جديد پلكسي مشكي ايران الكتريك در كنار زيبايي و كيفيت بالا داراي قيمت مصرف كننده بسيار مناسب ميباشد و بازه ي قيمتي به صورت ميانگين 26000 تومان ميباشد. جهت خريد اين محصول ميتوانيد از طريق لينك زير اقدام نماييد.


كليد پريز

كليد پريز برليان طرح متال زيتوني


 

كليد و پريز طرح متال زيتوني يكي ديگر از محصولات جديد شركت ايران الكتريك ميباشد كه جزو كليد و پريز هاي لوكس ميباشد كه از پلي كربنات ساخته شده است و طرح خَش دار آن به گونه اي است كه دقيقا حس فلز را به شما القا ميكند و از لمس آن لذت خواهيد برد.

كليد پريز متال زيتوني ايران الكتريك بر پايه مكانيزم هاي برليان ميباشد بدين گونه كه قاب دور طرح متال بر روي مكانيزم هاي جديد و به روز شده ي مدل برليان نصب ميگردد.قاب دور و كادر رويه اين مدل كليد پريز از پلي كربنات ميباشد ولي با عمليات هاي مختلف از جمله روكش كردن با آلياژهاي خاص همانند مس و همچنين آبكاري كردن علاوه بر كيفيت و دوام و استقامت بالا حس و حال كليد و پريز هاي فلزي را به مصرف كننده القا ميكند.كليد پريز متال زيتوني داراي مهر استاندارد ميباشد.

كليد پريز جديد طرح متال زيتوني ايران الكتريك در كنار زيبايي و كيفيت بالا داراي قيمت مصرف كننده بسيار مناسب ميباشد و بازه ي قيمتي به صورت ميانگين 35000 تومان ميباشد. جهت خريد اين محصول ميتوانيد از طريق لينك زير اقدام نماييد.

 

 

دوره آموزش طراحي لباس طرحستان

۲۷ بازديد

دوره آموزش طراحي لباس طرحستان

 

 به گزارش كلوب سالها پيش او دوستي داشت كه مانند Vogue براي چيزي شبيه بهشت ??بود ، جايي كه مجله را در بهشت ??خيالي خود ورق مي زد. دسترسي به اين مجله آسان است و به دليل اين جدايي دردناك و آن عشق آتشين ، پس از پيوستن ، مجله را كلمه به كلمه و عكس را براي عكس مي بلعيد.

يادگيري طراحي و طراحي لباس يكي از آن روياهايي بود كه او حتي در خواب هم نمي ديد. به ياد دارم كه هميشه در مورد يك ترفند ، شايد يك معجزه صحبت مي كردم! براي او جريان ايده هاي ذهني روي كاغذ و عينيت بخشيدن به همه اين طرح ها ، بعد دوم با كمك پارچه هاي رنگارنگ مانند يك معجزه بود!

مجله ووگ

آموزش طراحي لباس اكنون كه اين احساس را براي شما دارم ، مي دانم كه شما حتماً يكي از اين هنردوستان را طراحي كرده ايد و به طراحي لباس و خواندن اين مقاله فكر كرده ايد. زيرا طراحي مد ، مانند هر هنر ديگري ، بدون نياز انجام شد. بنابراين اكنون كه از طرفداران دنياي رنگ ، طراحي و مد هستيد ، با اين مقاله به من بپيونديد. زيرا مي خواهم بيشتر در مورد اين زمينه هنري به شما بگويم و راه طراح شدن لباس را به شما نشان دهم.

 

طراحي لباس چيست؟

طراحي لباس

آموزش طراحي لباس  شكي نيست كه هريك از ما خود را مركز جهان مي دانيم (حتي اگر آن را انكار كنيم). به همين دليل است كه او مي خواهد لباس ، كيف و كفش ما را منحصر به فرد و مطابق با خصوصيات بدني و علايق دروني خود كند. اينجاست كه هنر طراحي لباس ابرقهرماني مطرح مي شود ، شانه ام را تكان مي دهد و پلك مي زند: "نگران نباش!" من نتيجه درستي هستم. "

اگر هنر و وسعت او را با شاخه هاي پيچيده گوزن مقايسه كنيم ، فكر مي كنيم كه طراحي لباس قسمتي از شاخ است كه از هنر نقاشي و خياطي منشعب شده است. تركيب اين هنر با علم زيبايي كاملاً ناديده گرفته شد. طراحي لباس فرآيند ايجاد و جادو است. جادوي احياي پارچه هدف اصلي اين هنر طراحي يك لباس خاص متناسب با ظاهر ، اندام و علايق افراد است. هدفي كه طراحان مد علاقه زيادي به انجام آن داشتند.

 

آموزش طراحي لباس  طراح لباس

طراح لباس كسي است كه با استفاده از هنر نقاشي و تكنيك هاي دوخت ، طرحي جديد خلق مي كند. يك طراح لباس به تنهايي در هنر نقاشي و دوخت مهارت دارد ، او همچنين داراي ذهن خلاق است. او با ايده هايي از طبيعت ، عناصر فرهنگي و اجتماعي و حتي مفاهيم انتزاعي طراحي كرد.

براي طراح لباس حرفه اي ، ليسانس آموزش طراحي لباس  طراحي پارچه و لباس كافي نيست. تا حدي كه از مطالعه تاريخ و فلسفه هنر بي اطلاع است.

 

مراحل طراح لباس به شرح زير است:

مراحل طراح لباس

1. ابتدا نيازها و سليقه هاي مشتري را بررسي كنيد.

2. طراحي لباس هاي مورد نظر به كمك دانش و هنر او و ايده اي كه در ذهن دارد.

3. با آگاهي از انواع پارچه ها ، بهترين نوع پارچه را با توجه به طرح انتخاب كنيد.

4. استفاده از الگوهاي اصلي طراحي بر اساس علم مدل سازي.

5. سرانجام مرحله اجرايي براي تنظيم Schlespard. به احتمال زياد مرحله دوخت توسط خود طراح به دست آمده است.

 

پيشنهاد مقاله: شغل مناسب من چيست؟ راهنماي انتخاب بهترين شغل

 

انواع بخشهاي طراحي لباس

انواع طراحي لباس

به طور كلي ، هنر طراحي لباس در دو قسمت اصلي استفاده مي شود:

 

1. دوخت سفارشي يا مدل برتر / توليد انحصاري

آموزش طراحي لباس  در اصطلاح آگوست كوتاه ، "آگوست" به معني طولاني و "Couture" به معني خياطي است. اين اصطلاح به معني "دوخت سطح بالا" است. همانطور كه از نامش پيداست ، اين نوع طراحي لباس به صورت سفارشي براي افراد خاصي مانند هنرمندان ، سياستمداران و افراد مشهور طراحي شده است. فقط افراد مشهور مي دانند كه از طراحان سفارشي خياطي استفاده مي كنند ، تعداد كمي از افرادي هستند كه به دلايل شخصي به يك تامين كننده سفارشي دوخته اند.

طراحاني كه در اين بخش كار مي كنند لباس هايي متناسب با اندازه مورد نياز شخص توليد مي كنند. جاي تعجب نيست كه برچسب قيمت براي اين لباس ها استفاده نمي شود. زيرا واضح است كه براي چنين مشترياني ، قيمت اهميتي ندارد.

شايان ذكر است كه در زمينه مد ، هر ساله با آغاز فصل جديد مد (ژانويه و جولاي) ، حداقل 50 نوع طرح لباس (از لباس روز و شب) براي مشتريان خاص به نمايش در مي آيد.

 

2. آماده پوشيدن / RTW

آموزش طراحي لباس  در اين بخش ، طراحي لباس با استفاده از اندازه هاي استاندارد و براي توليد انبوه لباس انجام مي شود. اين لباس آماده توزيع در بين مردم است. يعني همان لباس هايي كه از مزون و مزون فروشي خريداري مي شود. لباسي كه مناسب شما نيست و ممكن است افراد خاصي را ببينيد كه لباس هاي مشابه بر تن دارند. به ياد داشته باشيد كه اين امر ارزش هاي شما را كاهش داده است!

همانطور كه او گفت طراحان لباس هاي آماده از سايزهاي استاندارد استفاده مي كنند آموزش طراحي لباس  و به همين دليل اين لباس ها پس از دوخت پيشنهاد خود را ارائه كردند و تغييري اساسي ايجاد كردند. در اين قسمت از الگوهاي استاندارد ، چرخ خياطي و دوخت سريع و

 

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

۲۲ بازديد

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

همانطور كه ميدانيد، صنعت حفاظ و نرده سازي در ايران پيشرفت بالايي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي ليزري ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي ويلايي را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

ساخت درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني )

البته انواع درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب ليزري ( برش ليزري و آهني ) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

درب طرح چوب ( آهني ) زيبايي ساختمان شما را دو چندان مي كند

 

درب طرح چوب ( آهني ) اولين عنصر دكوراتيوي است كه ببينده به ان مي نگرد. در واقع وجود درب طرح چوب ( آهني ) شيك و مدرن سبب مي شود تا ارزش و نماي خانه شما نيز بيش از پيش زيبا تر جلوه كرده و باارزش تر شود. در صورتي كه در كوچه قدم بزنيد و نگاهي به درب طرح چوب ( آهني ) ساختمان ها بياندازيد متوجه مي شويد كه وجود درب طرح چوب ( آهني ) خاص و زيبا چقدر روي ديد شما و نماي خانه موثر است.

با وجود درب طرح چوب ( آهني ) خاص و مدرن مي توانيد خانه خود را به يك نماد در كوچه تبديل كنيد. درب طرح چوب ( آهني ) در طرح ها و مدل هاي مختلفي موجود است كه شما مي توانيد هر يك از طرح هاي زيبا و خاصي را كه دوست داريد براي خود داشته باشيد براي اين امر كافيست تصوير درب طرح چوب ( آهني ) مورد نظر را به كارشناسان فروش ما در حفاظ سازه بفرستيد. كارشناسان ما نه تنها از نقطه نظر زيبايي بلكه نكات امنيتي را نيز براي درب طرح چوب ( آهني ) خانه شما در نظر مي گيرند تا خريد شما خريدي هوشمندانه باشد.

درب طرح چوب ( آهني ) خانه در طرح هاي فرفورژه يا درب طرح چوب ( آهني ) طرح چوب و همچنين درب طرح چوب ( آهني ) برش ليزري يا درب طرح چوب ( آهني ) و درب پاركينگ مدرن و كلاسيك و همچنين درب طرح چوب ( آهني ) جنوبي يا شمالي و يا درب طرح چوب ( آهني ) ويلايي يا خانه باغ و تك لنگه و يا درب طرح چوب ( آهني ) دولنگه يا سه لنگه و... تقسيم مي شود.

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

دليل روشن نشدن تلويزيون ال جي به صورت كامل و مختصر

۳۵ بازديد

دليل روشن نشدن تلويزيون ال جي به صورت كامل و مختصر

روشن نشدن تلويزيون ال جي كي از اشكالاتي هست كه كاربران تلويزيون ال جي با آن روبرو مي شوند. روشن نشدن تلويزيون ال جي علت هاي متفاوت مي تواند داشته باشد. اولين كاري كه در اين زمينه بايد بررسي شود، پريزي است كه دوشاخه تلويزيون به آن مي خورد. براي اين كاري مي توان تلويزيون را با يك پريز ديگر امتحان كرد.

دومين مرحله بررسي كابل برق تلويزيون است. براي اين كار بايد كه از يك اهم متر كمك بگيريد. اگر اهم متر نداريد از يك كابل ديگر كمك بگيريد. اگر از سالم بودن كابل اطمينان حاصل كرديد. احتمال زياد تلويزيون شما دچار مشكل شده و بايد نمايندگي تلويزيون ال جي تماس بگيريد. قبل از تماس مدل تلويزيون را از روي قاب پشت تلويزيون بخوانيد و روي يك كاغذ بنويسيد. مدل تلويزيون براي تامين قطعات بسيار مهم است.

بررسي روشن نشدن تلويزيون ال جي

روشن نشدن تلويزيون ال جي به دليل مشكل برد پاور تلويزيون

روشن نشدن تلويزيون ال جي به دليل ويروسي شدن مين برد تلويزيون

دير روشن شدن تلويزيون ال جي به دليل فرسودگي قطعات برد پاور

روشن نشدن تلويزيون ال جي به دليل مشكل cpu مين برد

حل اشكال روشن نشدن تلويزيون با ريست كردن تلويزيون ال جي

ارسال كارشناس و تعميركار تخصصي تلويزيون در سريع ترين زمان ممكن به محل شما

مشكل برد پاور تلويزيون ال جي

يكي از عللي كه باعث مي شود تلويزيون روشن نشود. مشكل برد پاور تلويزيون است. برد پاور تلويزيون وظيفه ولت رساني به همه بخش هاي تلويزيون را دارد اگر ولت كم باشد يا قطع شده باشد، تلويزيون روشن نمي شود.

برد پاور معمولا در اثر نوسان برق دچار مشكل مي شود. نوسان برق به معني بالا و يا پايين آمدن زياد ولتاژ تلويزيون است. وقتي برد پاور به دليل نوسان برق دچار سوختگي مي شود بايد همه قطعات خراب تعويض شوند. براي اينكه برد پاور بيشتر عمر كند قطعات فرسوده هم بايد تعويض شود.

ويروسي شدن مين برد تلويزيون ال جي

يكي از عللي كه باعث روشن نشدن تلويزيون ال جي مي شود، ويروسي شدن مين برد تلويزيون است. معمولا ويروسي شدن در تلويزيون هاي اندرويد و اسمارت ديده مي شود.

با نظر قراردادن اتصال 80 درصد از تلويزيونهاي هوشمند به اينترنت از سال 2015 مجهز نمون اسمارت تي وي ها به آنتي ويروس جزء اولويت توليد كنندگان تلويزيون هاي هوشمند قرار گرفت. در حال حاضر بيشتر تلويزيون هاي هوشمند داراي آنتي ويروس مي باشند و انواع برنامه هاي آنتي ويروس در منابع معتبر قابل دسترسي و استفاده مي باشند.

طبق تحقيقيت متخصصين پشتيباني تلويزيون ال جي اتصال تلويزيون هوشمند به اينترنت مي تواند باعث هك سيستم شود كه اين به منزله دعوت افراد ناخوانده به منزل شما است. با توجه به افزايش دانلود انواع فيلم ها از اينترنت و محبوبيت پيدا كردن انواع كانال هاي تلويزيوني كه با اتصال به اينترنت قابل دسترسي مي باشند احتمال آلوده شدن تلويزيون به ويروس وجود دارد.

با توجه به توضيحات بالا بايد كه در ماه يك بار تلويزيون خود را اسكن كند تا از ويروسي شدن آن پيشگيري كنيد. بايد قبل از اتصال هارد و فلش ممري آن را ويروس كشي كنيد.

نحوه تعمير تلويزيون ال جي

خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون ال جي، به دو روش صورت مي گيرد. روش اول مراجعه به نمايندگي تلويزيون ال جي و تحويل تلويزيون به متخصصين تعمير تلويزيون lg است. در اين روش همه عمليات مورد نياز براي سرويس و تعمير تلويزيون در تعميرگاه صورت مي گيرد. روش دوم، ثبت درخواست «تعمير در محل تلويزيون » توسط شما و حضور تعميركار تعمير در محل است.
تعمير تلويزيون ال جي چه در محل مورد نظر و چه در نمايندگي آن تلويزيون، تفاوتي نداشته و هر دو سرويس به دست متخصصين مجرب و با به كارگيري از پيشرفته ترين ابزار و تلويزيون هاي روز انجام مي پذيرند. براي كسب رضايت و آسايش خاطر كاربران همه خدمات ارائه شده توسط متخصصين اين نمايندگي، مشمول يك ماه ضمانت و ضمانت كتبي است.

دير روشن شدن تلويزيون ال جي

تعميركار هاي ارسالي گروه اي از قطعات و لوازم جانبي تلويزيون مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نياز نسبت به تعويض قطعات خراب اقدام كنند. اين امر سبب صرفه جويي در زمان و سرعت بخشي به روند تعمير تلويزيون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمي براي خريد قطعه مناسب و اصلي رها خواهد كرد. خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون محدود به مورد تعميري خاصي نيست و همه مشكلات و اشكالات مرتبط با انواع تلويزيون را شامل مي شود. شما مراجعين گرامي مي توانيد از راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت درخواست خود مبني بر ارسال تعميركار تعمير تلويزيون به منزل را ثبت كنيد.