مزاياي داشتن يك فرش تميز تر

۵۱ بازديد

 

c40b_2.jpg

فرش عضو جدايي ناپذير از خانه‌ي هر ايراني است كه جلوه‌ي زيبا و باشكوهي به آن مي‌بخشد. اما زيبايي يك فرش زماني مشخص مي‌ شود كه تميز هم باشد.

شستن فرش به صورت روتين مي‌تواند مزاياي زيادي داشته باشد به شرط اينكه زير نظر متخصصين و با شوينده‌هاي با كيفيت و به روش صحيح انجام شود در غير اين صورت ممكن است نتيجه‌ي عكس داده و از بين رفتن فرش شود. ما در قاليشويي كاردان، شستن فرش را يك تخصص مي دانيم و آن به صورت حرفه اي انجام مي دهيم تا بهترين نتيجه بدست آيد.

مزاياي تميز كردن فرش

عمر فرش شما را افزايش مي دهد

برخلاف تصور بسياري از افراد، يكي از مزاياي شستن روتين فرش، افزايش طول عمر آن است. با گذشت زمان، خاك، گرد و غبار، مواد آلرژي‌زا در فرش جمع شده و بين الياف قرار مي گيرند كه در نهايت مي تواند باعث شكسته شدن و خراب شدن الياف آن شود.

از بين بردن اين خاك و كثيفي‌هاي جمع شده به بهبود طول عمر فرش كمك مي كند، زيرا گرد و غبار و بقاياي ديگر، بيشتر از فرش تميز، به يك فرش كثيف مي چسبند. فرش شويان حرفه اي در قاليشويي كاردان، بهترين قاليشويي در نياوران معمولاً از روش هاي تميز كردن حرفه اي متناسب با الياف فرش استفاده مي كنند تا آلودگي هاي به دائم افتاده در بافت الياف را بطور موثر برداشته و فرش را تميز كنند.

به داشتن يك محيط سالم كمك مي كند

برخي از گرد و غبار و مواد آلرژي زا كه در الياف فرش گير مي‌افتند ممكن است به هواي تنفسي راه پيدا كنند كه مي توانند باعث مشكلات تنفسي، واكنش هاي آلرژيك و ساير مشكلات سلامتي شود. وقتي شستشو فرش را به متخصصين بسپاريد؛ دماي مناسب آب مورد استفاده، باعث از بين رفتن اين مواد حساسيت زا مي شود به طوري كه ديگر تهديدي براي سلامتي نيستند و سطح فرش را كاملاً بهداشتي مي كنند.

حذف كامل آلودگي ها و باكتري ها

جاروبرقي فقط آلودگي هاي سطح فرش را پاك مي كند. بنابراين تمام آن بقايايي كه در الياف قرار گرفته اند، همان جا باقي ميمانند تا زماني كه تحت درمان تخصصي قرار بگيرند. با گذشت زمان، اين موضوع باعث سايش بيش از حد الياف شده و باعث مي شود آنها سريعتر خراب شوند. باكتري هاي موجود در فرش باعث ايجاد بو نيز مي شوند، و در نتيجه تنفس براي افرادي كه با آسم يا آلرژي مبارزه مي كنند دشوارتر مي شود.

لكه هاي فرش را به صورت تخصصي از بين مي برد

برخي لكه ها به آساني از فرش پاك نمي شوند و گاهي در اثر امتحان كردن شوينده هاي مختلف، وضعيت فرش حتي بدتر مي شود. از مزاياي شستشوي فرش توسط فرش شويي هاي حرفه اي مانند قاليشويي كاردان در نياوران اين است كه مي دانند براي از بين بردن هر لكه از چه شوينده اي و به چه مقدار استفاده كنند.

فرش صد در صد پاك مي شود.

در حالي كه استفاده از تجهيزات مدرن در فرش شويي‌ها باعث مي شود باقي مانده اي روي فرش به جاي نماند، با اين حال اگر تجهيزات يا محصولات شوينده قديمي يا بي‌كيفيت باشند، نمي توانند كارآمدي كافي را داشته باشند و برخي از محلول هاي تميز كننده را روي فرش باقي مي گذارند.

از طرف ديگر، در اين قاليشويي در نياوران تجهيزات مورد استفاده ي متخصصان به روز هستند و از محصولات شستشوي قوي براي بازگرداندن فرش به شرايط جديد استفاده مي شود. آنها همچنين از روش استخراج آب گرم براي دستيابي به بهترين نتيجه استفاده مي كنند و الياف را از هرگونه آلودگي و لكه پاك مي نمايند.

اثرات رفت و آمدي را كاهش مي دهد

تميز كردن فرش مي تواند اثرات خطوط رفت و آمد روي آن را كاهش داده و طول عمر فرش در مناطق پر رفت و آمد را افزايش دهد. مناطقي از فرش كه ترافيك قابل توجهي دارند، از جمله راهروها، اتاق هاي نشيمن، آشپزخانه و غيره، خيلي سريعتر از اتاق هاي خواب يا زير كاناپه خراب مي شوند. اما مزيت تميز كردن فرش در قاليشويي كاردان در نياوران اين است كه آنها خاك و اثرات خطوط ترافيكي را از بين مي برند.

ظاهر كلي اتاق را بهتر مي كند

آيا مي دانيد فرش مهمترين اثاثيه‌ي اتاق است؟ همچنين يكي از وسايلي است كه بيشترين استفاده را دارد. منطقي است. اگرچه ممكن است در ابتدا شخص متوجه‌ي آن نشود، اما به مرور زمان اتاق فقط به دليل وضعيت فرش مي‌تواند كثيف و قديمي به نظر برسد. تميز كردن فرش حرفه اي علاوه بر اينكه باعث مي شود الياف فرش جديد به نظر برسند، بلكه باعث زيبايي اتاق نيز مي شود.

كلام آخر

در حالي كه مزيت‌هاي شستن روتين فرش زياد است با اين حال، براي آنكه بهترين نتايج حاصل شود، بايد توسط متخصصين و با تجهيزات مربوطه انجام شود در غير اين صورت شما تنها وقت و پول خود را هدر داده ايد و تنها چيزي كه عايدتان شده است خستگي زياد است. قاليشويي كاردان با كمك نيروهاي آموزش ديده و فضا و شرايط كافي براي شستشوي فرش شما را دارد و تجربه اي جديد از نظافت و پاكيزگي را برايتان فراهم خواهد كرد.

شما عزيزان ميتوانيد با كليك بر روي شماره تماس قاليشويي ، با قاليشويي كاردان در تماس باشيد.

منابع:

https://restorationmasterfinder.com/restoration/the-benefits-of-professional-carpet-cleaning/

 

 

چطور از ارسال sms زمان بندي شده، براي بهبود ارتباط با مخاطبان استفاده كنيم؟ (زمان بندي ارسال sms هاي تبليغاتي و تأثير آن در توسعه كسب و كار)

۵۸ بازديد

چطور از ارسال sms زمان بندي شده، براي بهبود ارتباط با مخاطبان استفاده كنيم؟ (زمان بندي ارسال sms هاي تبليغاتي و تأثير آن در توسعه كسب و كار)

g5m9_z6.jpg

پيام هاي متني يك راه عالي براي ارتباط با مشتريان فعلي شما هستند.

تصور كنيد براي يادآوري قرار ملاقات ها، به جاي اينكه بخواهيد با مشتريان تماس حاصل كنيد، بتوانيد اين امر مهم را به يك سامانه ارسال خودكار پيامك بسپاريد.

اين كار باعث ميشود تا مخاطب شما احساس كند كه به حريم خصوصي او احترام گذاشته ايد.

بعد از دريافت پيامك، مخاطب احساس ميكند كه، ارسال كننده به من اين فرصت را داده تا در زمان مناسب پيامش را بخوانم، و همين امر باعث ايجاد حس خوب در مخاطب خواهد شد.

پيام هاي متني اتوماتيك چيست؟

پيام هاي متني خودكار،  پيام هايي هستند كه در پنل ارسال sms ايجاد شده و با مشخص كردن زمام خاص براي ارسال آماده ميشوند.

ارسال قرار ملاقات، اطلاع مشتريان در مورد تحويل محصول، اطلاع از تخفيفات، اطلاع از وجود محصولات جديد، اطلاع رساني در مورد قرعه كشي و … از طريق پنل اس ام اس، قابل اجرا مي باشد.

مي توانيد پيام هاي متني را، بدون نياز به اينكه تا رسيدن زمان مناسب براي ارسال  منتظر بمانيد، از داشبورد سامانه پيامك ارسال كنيد. .

همه ي اين موارد قطعا با سامانه ارسال sms امكان پذير است. با اين قابليت، مي توانيد همه متون مهم را در تقويم خود يك بار براي هميشه ايجاد كنيد.

تبريكات، تسليت، اخطاريه و اقساط و نوبت دهي از انواع قابليت هاي اين نوع ارسال ميباشد.

پيام هاي دقيقه آخر:

در بعضي از موقعيت ها لازم است كه يك مساله مهم و حياتي، در آخرين لحظات به اطلاع مخاطبان و مشتريان برسد.

استفاده از ابزارهايي مثل ايميل و … در اين موقعيت ها كارامد نيست، پس بايد به راه حل بهتري فكر كرد.

سامانه ارسال sms بهترين راه حل در اين موارد ميباشد. سرعت بالاي ارسال، در دسترس بودن گوشي موبايل و درصد بالاي احتمال ديده شدن پيامك دلايلي است كه باعث ميشود بهترين جايگزين باشد.

هرگز ارسال يك يادآوري مهم را فراموش نكنيد!!!

يكي از ويژگي هاي مهم و منحصر به فرد سامانه ارسال sms، زمان بندي كردن ارسال ها براي ارسال در مناسب ترين زمان مي باشد.

اين نوع ارسال، اين امكان را به شما خواهد داد كه بتوانيد اس ام اس هاي خود را، در تاريخ و ساعت مورد نظر، به فاصله ي چند روز، چند ماه و حتي چند سال آينده تنظيم نماييد.

براي مثال ميتوانيد تاريخ تولد مشتريان خود را ثبت كنيد، سپس تنظيمات ارسال سالانه را انجام دهيد تا هر سال يك پيام تبريك تولد، براي مشتريان ارسال شود.

اين پيامك ها به صورت خودكار از طرف پنل پيامك، ارسال مي شود و نياز به دسترسي شما در زمان ارسال sms  نيست.

با كمك سامانه ارسال اس ام اس، زمان بندي پيام هاي متني شما به دقت انجام شده و در زمان مناسب ارسال مي شود.

تاريخ هاي مهم را فراموش نكنيد !

ارسال sms از طريق پنل پيامكي براي افراد و سازمان هاي دولتي و خصوصي متفاوت است.

افراد عادي مي توانند براي يادآوري يك قرار ملاقات دوستانه يا تبريك تولد از سامانه ارسال و دريافت پيامك استفاده كنند، اما سازمان هاي دولتي و خصوصي براي يادآوري جلسات، پرداخت حق بيمه، سر رسيد چك و يا تبريك تولد به همكاران، ارسال پيشنهادات و… از پنل پيامك استفاده مي كنند.

ارسال زمان بندي شده در كمپين هاي بازاريابي  چه مزيتي دارد؟

در كمپين هاي بازاريابي ، ممكن است نياز باشد حجم تبليغات پيامكي در روز هاي مختلف متغير باشد، براي مثال نياز است كه دريك روز 1000 پيامك و در روز بعد 3 يا 4 برابر اين ميزان، پيامك  ارسال شود.

در پنل پيامك ميتوانيد به راحتي اين موضوع را برنامه ريزي كنيد و براي هر روز ميزان مشخصي از ارسال را مشخص كنيد.

براي استفاده از يك پنل پيامكي حرفه اي، ابتدا ميبايست يك سامانه مورد اطمينان و حرفه اي را انتخاب كنيد.

پشتيباني سريع و 24 ساعته، ارائه گزارشات ارسال دقيق و  پاسخگويي سريع توسط افراد متخصص، از مهمترين مشخصه هاي يك سامانه اس ام اس مناسب ميباشد.

براي مطالعه مطالب بيشتر در اين زمينه به سايت https://medianasms.com/ مراجعه كنيد.

 

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با كيفيت تري ارائه بدهيم؟

۵۵ بازديد

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با كيفيت تري ارائه بدهيم؟

76t1_b6.jpg

اگر از بازاريابي پيامكي به نحوه صحيح استفاده كنيد، علاوه بر اينكه به مشتريان خود دسترسي پيدا مي كنيد، آن ها را مشتريان دائمي خود مي كنيد.

اگر شما كسب وكاري راه اندازي كرده ايد كه قصد توسعه وگسترش آن را داريد و نياز به تبليغ داريد، ما به شما پنل ارسال اس ام اس را معرفي مي كنيم.

با توسعه روز افزون تكنولوژي و رسانه هاي اجتماعي در بين افراد جامعه، ديگر به صورت معمول قادر به انجام امور جاري زندگي

خود نيستيم.

يكي از اين تكنولوژي ها سامانه پيامكي است. بهترين راه و وسيع ترين راه براي تبليغ كسب وكار هاي كوچك و بزرگ و نوپا، استفاده از پنل ارسال اس ام اس مي باشد.

اين روش با كم ترين هزينه و با سرعت بيشتر و همچنين امكان ارسال اس ام اس انبوه، شما را در رسيدن به هدف ياري مي كند.

شما مي توانيد بازدهي فعاليت هاي بازاريابي تان را  با پنل ارسال اس ام اس اندازه گيري كنيد و تأثير ارتباط با مشتريان را بررسي كنيد.

مي توانيد از طريق ماژول انتقادات و پيشنهادات،اين امكان را به مشتريان بدهيد كه نظراتشان را از طريق ارسال پيامك اعلام كنند.

اين امر باعث مي شود شما به يك پله جلوتر حركت كنيد، زيرا با انتقادات و پيشنهادات سازنده مي توانيد به مزيت رقابتي دست پيدا كنيد.

در اين سامانه ميتوانيد به جاي شماره از نام تجاري استفاده كنيد و باعث ماندگاري نام تجاري كسب و كار تاندر ذهن مشتريان خود شويد.

به همين سادگي نام برند خود را بر سر زبان ها بياوريد.

مديران و صاحبان كسب و كار چگونه از پنل ارسال اس ام اس استفاده ميكنند؟

ما هميشه به صاحبان مشاغل توصيه مي كنيم كه براي توسعه و پيشبرد اهداف خود از پنل ارسال اس ام اس استفاده كنند، در حالي كه مشتريان نيز مي توانند از مزاياي پنل ارسال اس ام اس، بهره مند شوند. چگونه؟

با دريافت پيامك، از تخفيف ها و پيشنهاد هاي اختصاصي مطلع مي شوند و با برند مورد علاقه خود راحت تر و سريعتر ارتباط برقرار مي كند و اين راهي است براي وفادار كردن مشتريان.

ما در تلاش هستيم تا با استفاده از پنل ارسال اس ام اس، فرهنگ استفاده از پيامك را در كشور توسعه دهيم، اين تلاش ما قطعاً به صاحبان كسب وكار در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتريانشان كمك قابل توجه اي خواهد كرد.

استفاده از پنل ارسال اس ام اس در موارد غير تبليغاتي

علاوه بر استفاده از پنل ارسال اس ام اس براي تبليغات، براي موارد غير تبليغاتي هم مي توان استفاده كرد براي سازمان هايي كه به دنبال ارائه خدمات هستند، مانند بيمارستان ها، نمايندگي بيمه، مراكز مذهبي و مساجد، مدارس، دانشگاه ها .

در تمامي مواردي كه نام برده شد، اكثر مشتريان دائمي هستند يا حداقل براي يك بار به اين مراكز مراجعه كرده اند.

از طريق پنل ارسال اس ام اس، اطلاعاتي در زمينه سلامت و رعايت بهداشت و يا تخفيف در ارائه خدمات، مي توانيد ارسال كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال و دريافت پيامك، بهترين بازخورد پيامك هاي ارسال شده را دريافت مي كنيد:

ارائه بخش نظر سنجي در مورد خدمات ارائه شده در بخش هاي مربوطه با پنل ارسال اس ام اس

با استفاده از سامانه پيامكي، از مشتريان خود بخواهيد كه انتقادات و پيشنهادات خود را به صورت مستقيم با مديريت يا مسئول مربوطه در ميان بگذارند.

ايجاد صندوق انتقادات و پيشنهادات هوشمند در بخش هاي مختلف بيمارستان، براي سهولت در ارسال پيامك

با كمك پنل ارسال اس ام اس اين امكان را به مشتريان خود بدهيد كه پيشنهادات و انتقادات مربوط به نحوه برخورد پرسنل بيمارستان و كادر درماني و همچنين پرسنل امور اداري را با اين روش بيان كنند.

علاوه بر اينكه مي توان به وسيله پنل ارسال اس ام اس، از نظرات مشتريان جويا شد، مي توان نظرات پرسنل و كادر اداري را در مورد رفتار ارباب رجوع نيز جويا شد.

ارسال انبوه با پنل ارسال اس ام اس چه مزايايي دارد؟

با در اختيار داشتن پنل ارسال اس ام اس مي توانيد به شماره هاي منطقه مورد نظر و يا شماره هاي شهر و استان هاي سراسر كشور پيامك ارسال كنيد.

شماره هاي همه ي شهر ها و مناطق مختلف كشور در سامانه پيامكي ثبت شده است و شما مي توانيد به راحتي به تمامي شماره ها پيامك ارسال كنيد.

سرعت بالاي ارسال پيامك يكي از مزاياي مهم  است كه كار را براي ارسال اس ام اس انبوه راحت تر مي كند.

ماندگاري پيامك در گوشي همراه  يكي از مهمترين مسايل است.

اس ام اس فضاي زيادي را احاطه نمي كند و هيچ زحمتي براي نگه داري ندارد، پس تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد، اين است كه از محتواي مناسب استفاده كنيد تا براي مخاطبان جذابيت داشته باشد.

تنوع در انتخاب مخاطب يكي از مواردي هست كه در هدفمند كردن تبليغات تاثير مثبت دارد.

با استفاده از يك سامانه پيامكي ميتوانيد مخاطبان را با دقت تفكيك كنيد.

مي توانيد با استفاده از سامانه پيامكي به تمام مناطق شهرهاي بزرگ، پيامك ارسال كنيد.

قابليت ارسال پيامك انبوه به اصناف، پزشكان، اساتيد دانشگاه، ارگان هاي دولتي، بيمارستان ها و …،

 با داشتن پيش شماره مربوط به استان يا شهر مورد نظر مي توانيد با استفاده از سامانه پيامكي، پيامك ارسال كنيد.

مي توانيد شماره هاي مخاطبان خود را در دسته بندي هاي مختلف تنظيم كنيد تا در زمان ارسال پيامك انبوه، سريعتر ارسال كنيد.

همچنين با استفاده از پنل اس ام اس مي توانيد مناسبت هاي ملي را به صورت ارسال پيامك انبوه، ارسال كنيد.

با امكانات پنل ارسال اس ام اس ما هرگز در بازاريابي خود شكست نخواهيد خورد.

اگر هنوز هم پنل ارسال اس ام اس نداريد، با توصيه هاي ما، به همراه داشتن پنل ارسال اس ام اس در كسب و كار خود فكر كنيد.

منبع: وبسايت پنل پيامك مديانا

 

چت روم فارسي

۵۰ بازديد

چت روم فارسي

چت روم ها از گذشته تا به امروز به صورت گروه هايي به صورت عمومي و خصوصي براي بر قراري ارتباط ميان مردم و ملت هاي مختلف و زبان هاي مختلف بدون تبعيض نژادي و جنسيتي بوده و هر كسي مي تواند در اين گونه نرم افزار يا سايت ها فعاليتي داشته باشد كه در گذشته اين چت روم ها فقط در كشور هاي خارجي وجود داشته و به صورت جاوا اسكريپت بوده و تنها چت روم هاي ايراني از طريق ساخت چت روم براي ياهو مسنجر و گروه هاي ياهو مسنجر جهت ارتباط وجود داشت كه پس از ورود موبايل ها به دنياي تكنولوژي نرم افزار نيمباز وارد بازار شد كه با استقبال خوبي همراه بود و پس از آن به مرور سايت هايي مخصوص چت روم هاي فارسي به صورت جاوا افتتاح كه پس از مدتي اين سايت ها تبديل به پي اچ پي شده و محبوبيت و امكانات فراواني به مرور پيدا كرد كه امروزه نسل چت باران و چت روم هاي شلوغ و پر كاربر و پر طرفدار جهت سرگرمي و بر قراري ارتباط افتتاح شد  و اين چت روم ها در رقابت بوده و همچنين اين چت روم ها از امكانات فراواني مانند چت خصوصي و پروفايل و پست گذاشتن در پروفايل و ليست امتيازات و درجه بندي و عكس گذاشتن براي پروفايل و ريپلي و يا پاسخ پيام مانند تلگرام برخوردار مي باشد كه اين امكانات باعث افزايش طرفدار اين سايت ها نسبت به گروهاي تلگرامي شده ولي متاسفانه در چند ساله اخير به دليل رعايت نكردن و نظارت نكردن مديران برخي چت روم ها بر سايت هاي خود اين چت ها فيلتر اعلام شده ولي هنوز هم چت روم هايي هستند كه با نظارت و مديريت 24 ساعته و اخراج و بستن ايپي كاربران مختلف از انتشار پيام ها و يا تصاوير غير اخلاقي جلوگيري كرده و اميد واريم در چندين سال اخير چت روم هايي كه نظارت كامل دارند مجوز و تاييديه از سازمان فيلترينگ گرفته و بر فعاليت خود ادامه دهند .

چت باران

چت باران يكي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده كه در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به كاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد كه پس از شلوغ بودن و كيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري كرده و استفاده ميكنند ولي كاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته كه متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت كامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي كاربران چت روم ها را دارد . 

ناز چت

ناز چت كه از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسكريپت اي تي چت را وارد بازار كرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد كرد كه متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشكلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع كرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين كاربران پيدا كرد به طوري كه از پس گذشت يك ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين كاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت كامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .

چت روم چيست ؟

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

قشم چت كجاست ؟ 

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت كامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد كه خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است كه غير از قشمي ها ساكنان كيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت كاملي كه اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد كه همچنين اين سايت در بين شبكه هاي اجتماعي نيز اكانت داشته كه با سرچ كردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا كرده و وارد شويد با تشكر از وقت گذاري شما .

 

 

 

 

معرفي 3 نهال گردوي پر طرفدار در بازار جهان

۶۶ بازديد

معرفي 3 نهال گردوي پر طرفدار در بازار جهان :

شايد براي شما هم اين سوال پيش بيايد كه چه گردويي ميتواند براي كاشتن مناسب باشد ؟ بايد به اين سوال از چند منظر نگاه كرد و هرگز نبايد نسبت به كاشت نهال گردو عجله كرد زيرا اين نهال بسيار حساس به اب و هوا و دما مي باشد .نكته اي كه قبل از خريد نهال گردو مهم ميشود اين است كه بدانيد بايد نهال را متناسب با شرايط جوي خود بكاريد .

 انواع ارقام درختان را موجود دارند اما اينكه چه رقمي را انتخاب نماييد بسيار مهم است ،Amazonبراي مثال در وب سايت

زيرا اغلب مردم بدون تحقيق خريد نهال خود را انجام مي دهد اما بهتر است قبل از اقدام به پرورش درخت گردو به تمام مباحث مهم ان بپردازيم .لطفا همراه ما باشيد تا 3 رقم نهال گردوي مناسب را خدمت شما معرفي نماييم :

نهال گردوي چندلر همان گردوي آمريكايي پر فروش :

اين گردوي چندلر ابتدا در كشور امريكا توليد شده است كه از فروش بسيار زيادي هم برخوردار است. نهال گردو چندلر يكي از مرغوب ترين و شناخته شده ترين نژاد هاي پيوندي در جهان است كه از تلاقي نهال گردو پدرو به دست آمده است به همين دليل به لحاظ ويژگي شبيه به رقم پدرو ميباشد. گردو چندلر يكي از نژاد هاي ديرگل مي باشد كه كاشت آن در مناطق سردسير عملكرد مطلوبي خواهد داشت،اين رقم به دليل پيوندي بودن خود بارور نيست و نياز به گرده زا دارد كه مي توانيد در زمان كاشت نهال گردو چندلر به ازاي چند اصله نهالي كه كاشته مي شود يك درخت براي گرده افشاني در نظر بگيريد چنين اقدامي كيفيت باروري باغ شما را تضمين مي كند،لازم به ذكر است كه براي اين رقم معمولا نژاد فرانكت مناسب است. يكي از نكاتي كه حتما لازم است باغداران قبل از خريد به آن توجه ويژه داشته باشند ميزان تحمل سرما و خشكي نهال است،زيرا اين ميزان در نژاد هاي مختلف با يكديگر فرق مي كند و باغداران بايد قبل از خريد نهال گردو اطلاعات مفيدي در خصوص هر نژاد و ميزان سازگاري آن با شرايط اقليمي منطقه كسب كنند سپس اقدام به خريد كنند.شايد جالب باشد اگر بدانيد اين گردو چيزي در حدود 200 تا 280 كيلو در سال ميتواند هر يك درخت بالغ ان باردهي داشته باشد .

8t6r_b3.jpg

نهال گردوي فرنور همان نهال گردوي مورد علاقه ي اروپاييان :

اين رقم نهال گردو در ابتدا در كشور فرانسه توليد و كاشته شده است .جالب است بدانيد اين رقم بسيار نهالي مقاوم به انواع بيماري ها و افات مي باشد . مغز نهال گردو فرنور به لحاظ ظاهري گرد بوده و داراي پوست كاغذي مي باشد كه به راحتي قابل جدا شدن است. رنگ مغز گردو فرنور بسيار روشن و كيفيت بسيار خوبي دارد. از ويژگي هاي بارز اين نوع نهال همانطور كه اشاره شد مقاومت بسيار خوب آن در مقابل سرماي بهاره مي باشد به همين دليل كاشت آن در مناطق سردسير گزينه بسيار مناسبي مي باشد. نهال گردو فرنور از جديدترين ارقام تجاري در دنياست كه اواخر فروردين زمان گلدهي آن مي باشد. گردوي فرنور در مناطق سردسير عملكرد بسيار خوبي خواهد داشت زيرا شاتون هاي گردو فرنور در اثر سرما از بين نمي رود.

گردو فرنور از ارقام ديرگل به شمار مي آيد. از ديگر ويژگي هاي اين نژاد مقاومت به كرم سيب و بيماري بلايت كه از بيماري هاي رايج در بين درختان گردو است مي باشد. عمر مفيد درخت گردو فرنور 100 سال است و مي توان آن را در دسته ارقام اقتصادي قرار داد كه بازار تجاري خوبي دارد. نهال گردو فرنور نسبت به ديگر انواع دير برگ ده مي باشد اما بازدهي زود هنگامي دارد،مغز گردو تقريبا درشت بوده و كيفيت عالي دارد. به لحاظ گستردگي شاخ و برگ نيز اين رقم در حد متوسط مي باشد. گردو فرنور همانطور كه اشاره شد از ارقام جديد فرانسوي مي باشد كه به دليل كيفيت بسيار خوبي كه دارد مورد استقبال قرار گرفته است. شايد يكي از دلايلي كه باغداران نسبت به كاشت نهال گردو فرنور اهتمام مي ورزند پوست كاغذي و تجاري بودن اين رقم مي باشد.

گردوي خوشه اي گردوي مورد علاقه ي باغداران :

گردوي خوشه اي يكي از انواع نهال گردويي مي باشد كه به صورت فله اي رشد مي كند . درخت گردو خوشه اي در اصل بومي آمريكا مي باشد اما امروزه ما شاهديم در ايران و ديگر كشور ها نيز پرورش داده مي شود و از درختان با ارزش به حساب مي آيد نهال گردو خوشه اي داراي نژاد هاي مختلفي مي باشد كه هر كدام عملكرد و ويژگي خاص خود را دارند. برخي را به عنوان مرغوب ترين نژاد معرفي مي كنند كه افراد مي توانند براي كاشت انتخاب كنند.

 نژاد نهال گردو خوشه اي : نژاد نهال گردو خوشه اي را مي توان بر اساس شرايط اقليمي انتخاب كرد،مانند تحمل و سازگاري با كم آبي و خشكي يا پر آبي و مناطق مرطوب،كه  توجه به چنين نكاتي باعث مي شود بازدهي و بار ميوه شما مطلوب و مناسب باشد. يكي از نژاد هاي گردو،درخت گردو خوشه اي مي باشد،دليل نام گذاري آن اين است كه هر شاخه 5 تا 25 عدد گردو به صورت خوشه اي دارد. اين نوع گردو دير گل اما زود بازده بوده به همين دليل براي مناطق سردسير نيز مناسب است. از نظر اندازه نسبت به ديگر گردو ها كوچكتر است. گردو خوشه اي فرانسوي بسيار پر مغز بوده و چربي آن بيشتر از ديگر گردو ها مي باشد. درخت گردو خوشه اي عملكرد بالايي دارد و شاخ و برگ آن نيز گسترده مي باشد،تنه كوتاهي دارد و به لحاظ باردهي نسبتا پر بار است به همين منظور عمر اقتصادي اين گردو نيز مانند ديگر انواع اقتصادي،پر بازده و تجاري مي باشد .

خب به پايان اين مقاله رسيديم .در اين مقاله قصد داشتيم به برسي كامل سه نوع گردوي مورد علاقه ي اغلب كشاورزان به پردازيم ، اميدواريم از خواندن اين مقاله لذت برده باشيد و در انتخاب درخت گردو بهترين ها را در نظر داشته باشيد .