ترمووود در دكوراسيون داخلي

۳۶ بازديد

ترمووود در دكوراسيون داخلي 

ويژگي‌هاي ترمووود چيست؟

اين متريال رطوبت بسيار كمتري را نسبت به چوب معمولي دارد. در اين روش از هيچ ماده‌ي شيميايي استفاده نمي‌شود و طريقه توليد آن كاملاً طبيعي مي‌باشد. همين موضوع سبب مي‌شود تا كاملاً سازگار با محيط زيست بوده و براي انسان هيچ ضرري نداشته باشد. استفاده از متريال‌هاي پلاستيكي و شيميايي قطعاً سازگار با محيط‌زيست و بدن انسان نيست. برخي از بيماري‌هاي موجود به دليل همين ناسازگاري بين متريال و انسان‌ها مي‌باشد. استفاده از ترموود مي‌تواند طبيعي بودن محيط خانه را به ارمغان آورد. 

چوب ترمووود داراي رطوبت بسيار پايين‌تري از چوب معمولي است و رطوبت آن حدود ?? درصد كمتر از چوب معمولي مي‌باشد. همين موضوع سبب مي‌شود تا هجوم حشرات و لانه سازي آن‌ها وجود نداشته باشد. همچنين در ترمو ووود امكان كپك زدن نيز وجود ندارد. مقاومت بالاي آن در برابر پوسيدگي و كپك زدن سبب شده است تا نقش چوب ترمووود در دكوراسيون داخلي ساختمان بسيار كاربردي باشد. اين متريال در برابر گرما و سرما نيز بسيار مقاوم مي‌باشد. همين مقاومت سبب استفاده از آن در جاهاي مختلف ساختمان شده است.

مي دانيم كه اغلب فلزات رساناي گرما هستند و به راحتي هواي گرم و سرد را به داخل ساختمان انتقال مي‌دهند در صورتي كه از چوب ترموود در نماي خارجي و يا موارد داخلي استفاده شود، گرما و سرما به ميزان كمتري به داخل محيط انتقال داده خواهد شد. اغلب افراد در فصول سرد و گرم سال دغدغه‌هاي زيادي براي متعادل سازي دماي خانه را دارند. با استفاده از ترمووود مي‌توانيد دماي محيط را متعادل‌تر سازيد.

طول عمر اين متريال نسبت به طول عمر ساير مواد بيشتر و بهتر است. شما مي‌توانيد از اين چوب به مدت طولاني استفاده كنيد و هزينه‌هاي اضافي براي تغيير متريال انجام ندهيد. اين متريال سبك بوده و وزن زيادي ندارد. همچنين ويژگي سازگاري آن با محيط زيست و قابل بازيافت بودن سبب شده است تا بعد از گذشتن چند سال محيط زيست توانايي بازيافت اين متريال را داشته باشد. 

ترموود در دكوراسيون داخلي

ترموود در دكوراسيون داخلي

استفاده از ترمووود در دكوراسيون داخلي (اتاق پذيرايي)

يكي از فضاهايي كه در آن مي‌توان از ترمووود استفاده كرد اتاق پذيرايي است. ايده‌هاي مختلف و گوناگوني براي استفاده چوب ترمووود در دكوراسيون داخلي ساختمان وجود دارد. به عنوان مثال در برخي از دكوراسيون‌ها از ترمو وود براي دكور كردن قسمتي از سقف استفاده مي‌شود. وجود چوب در قسمتي از سقف پذيرايي مي‌تواند جلوه‌ي زيبا و منحصر به فردي را در فضا ايجاد نمايد. استفاده از اين متريال در اتاق پذيرايي باعث مي‌شود تا حس طبيعي و طبيعت در فضا افزايش يابد.

ايده‌ي ديگري كه مي‌توان از ترموود در آن استفاده كرد، ديوار مي‌باشد. يعني شما مي‌توانيد يكي از ديوارها را به طور كلي با اين چوب پوشش دهيد. اين ديوار مي‌تواند ديوار پشتي مبلمان و يا تلويزيون باشد. سقف و ديوار اتاق پذيرايي از جمله موارد بسيار كاربردي در استفاده از اين متريال مي‌باشد.

كفپوش يكي ديگر از استفاده‌هاي ترموود در دكوراسيون داخلي

استفاده از چوب ترمو به عنوان كفپوش ايده‌اي عالي است كه مي‌توان از آن استفاده زيادي در دكوراسيون داخلي كرد. پوشش كف ساختمان از دغدغه‌هاي بسياري از افراد مي‌باشد. سراميك و يا پاركت داراي معايبي هستند كه نمي‌توان به راحتي از آن‌ها استفاده نمود، لذا سازگاري كامل و مناسبي با بدن انسان ندارند. سراميك در فصل‌هاي سرد سال بسيار نامناسب بوده و سبب كاهش دماي ساختمان مي‌شود. همچنين باعث ايجاد مشكلات جسمي در بدن افراد مي‌گردد. در اين نوع ساختمان‌ها حتماً بايد از كفش و پاپوش در خانه استفاده كرد. 

پاركت نيز داراي معايب ديگري است. مقاومت پاركت به طور قابل قبولي نيست و سازگاري كاملي با بدن انسان ندارد. استفاده از چوب ترمو به عنوان كفپوش مي‌تواند سلامتي و زيبايي را به ارمغان آورد. در صورت استفاده از اين كفپوش دماي كف ساختمان هميشه متعادل بوده و مي‌توان به راحتي و بدون استفاده از كفش روي آن راه رفت. چوب سازگاري كامل با بدن انسان دارد و كمتر موجب ناراحتي‌هاي جسمي مي‌گردد.

بالكن از جمله موارد استفاده چوب ترمو در دكوراسيون داخلي

 بالكن، تراس و روف گاردن نيز از جمله موارد دكوراسيون داخلي هستند كه ترمووود در آن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. فضاي تراس مي‌تواند مانند محيطي باشد كه هر روز در آن اعضاي خانواده اقدام به استراحت و يا تفريح مي‌كنند. با استفاده از ترمووود در طراحي تراس و روف گاردن مي‌توانيد اوقات خوش و بهتري را بگذرانيد. مي‌توانيد آفتاب گيري و حمام آفتاب را در بالكن خود تجربه نماييد. به دليل سازگاري ترمووود با بدن افراد به راحتي مي‌توانيد بر روي آن نشسته و يا دراز بكشيد. در صورتي كه از بالكن به عنوان محل بازي كودكان استفاده مي‌نماييد، بدون هيچ نگراني مي‌توانيد آن‌ها را مشغول بازي ببينيد. البته بهتر است محافظ‌هاي لازم در اين مكان وجود داشته باشد.

 

چرا آينه و شمعدان برنزي انتخاب كنيم؟

۳۹ بازديد

چرا آينه و شمعدان برنزي انتخاب كنيم؟

از گذشته تا امروز ، آينه شمعدان برنزي در بين خانم ها از محبوبيت زيادي برخوردار بوده اند و تازه عروس ها اغلب براي آينه شمعدان هاي خود از آينه شمعدان هاي برنزي استفاده مي كردند. البته اين آينه شمعدان هاي برنزي امروزه به شدت طرفداران خاص خود را در بين خانم ها دارند. با اين وجود عده اي نيز هستند كه به دليل آنكه مزيت آينه شمعدان هاي برنزي را نمي دانند، رغبت كمتري نسبت به اين نوع آينه و شمعدان هاي برنزي دارند. فروشگاه برنز نوين عرضه كننده انواع آينه و شمعدان برنزي براي اكثر افراد و بخصوص براي زوج هاي جوان مي باشد. آينه و شمعدان برنزي براي عروس و داماد يكي از ضروريات و نيازهاي منزل عروس و داماد مي باشد. آينه و شمعدان برنزي مزيت هاي بي شماري دارد و در اين مطلب سعي مي كنيم چند مدل از مزيت هاي اين نوع آينه شمعدان هاي برنزي را ذكر نماييم.

 

x3_ls2j.jpg

 

ويژگي هاي آينه كنسول برنز : 

1.                   دوام و ماندگاري بالا: اگر به دنبال آينه كنسولي هستيد كه دوام بالايي داشته باشد، آينه كنسول برنز را به شما پيشنهاد مي كنيم. امكان دارد شما از اين جنس آينه خسته شويد اما اين آينه و شمعدان دور انداختني نيست. اگر زياد دكوراسيون منزل را عوض مي كنيد و يا اسباب كشي مي كنيد، آينه شمعدان برنزي در تمام اين فرآيند ها سالم مانده و آسيب نمي بيند.

2.                   ثبات رنگ: هيچ كس نمي خواهد رنگ آينه و شمعدان برنزي كه خريداري كرده است پس از مدتي تغيير كند و آينه و شمعدان را از ريخت و قيافه بياندازد. همه دوست دارند كه آينه و شمعدان برنزي كه خريداري مي كنند مانند روز اول درخشان و خوش رنگ باقي بماند. آينه و شمعدان برنزي رنگ آنتيك همواره رنگ خود را ثابت نگه مي دارد و به مرور زمان دچار تغيير رنگ نمي شود.

3.                   سرمايه با ارزش بودن: برنز جزو فلزات ارزشمند به حساب مي آيد و با گذشت زمان هرگز از قيمت آن كاسته نمي شود. آينه و شمعدان برنزي نيز از اين قاعده مستثني نيست و مانند فلز برنز همواره ارزش قيمتي بالايي دارد. همين باعث مي شود كه آينه و شمعدان برنزي مانند يك سرمايه همواره در منزل شما باشد. اگر زماني نياز شد كه آينه و شمعدان برنزي را به فروش برسانيد، مي توانيد آن را با قيمت روز و به ارزش بالا معامله نماييد.

4.                   وزن سنگين: چگالي آلياژ برنز بالاست و مانند آلومينيوم سبك نمي باشد. اين خاصيت سنگين بودن باعث مي شود كه آينه و شمعدان برنزي به راحتي تكان نخورد و با كوچكترين ضربه از جاي خود جا به جا نشود. همچنين اين وزن سنگين آينه و شمعدان برنزي، مفهوم ارزشمندي و لوكس بودن را القا مي كند.

5.                   شكيل بودن: ظاهر آينه و شمعدان برنزي فضاي شيك و زيبايي را به دكوراسيون منزل شما مي دهد. اين شيك بودن باعث مي شود كه آينه و شمعدان برنزي خود را با ساير وسايل تزئيني دكوري وفق دهد و تركيب زيبايي را براي دكوراسيون منزل شما به وجود آورد

6.                   قيمت مناسب نسب به ديگر آينه و شمعدان ها: آينه و شمعدان برنزي نسبت به آينه و شمعدان نقره كه قيمت بسيار بالايي دارد، داراي قيمت مناسبي مي باشد. همچنين در برابر آينه و شمعدان هاي ديگر نيز با ارزش تر محسوب مي شود. آينه و شمعدان برنزي براي آنها كه توان خريد آينه و شمعدان نقره را ندارند و به دنبال آينه و شمعدان با ارزشي هستند، داراي قيمت مناسبي مي باشد. مكان هاي زيادي براي عرضه آينه و شمعدان برنزي وجود دارد. اگر شما به دنبال قيمت مناسب هستيد، مي توانيد آينه و شمعدان برنزي مناسب خود را با قيمت مناسب از فروشگاه برنز نوين تهيه نماييد.

7.                   تنوع بالا: آينه و شمعدان برنزي حاصل كار دست هنرمندان ايراني مي باشد. هر هنرمند با توجه به ذوق و سليقه اي كه دارد آينه و شمعدان برنزي منحصر به فرد خود را طراحي و توليد مي نمايد. از اين رو تنوع در آينه و شمعدان برنزي بسيار بالا مي باشد. تنوع بالاي آينه و شمعدان برنزي مي تواند سليقه اكثر افراد را نسبت به آينه و شمعدان پوشش دهد. فروشگاه برنز نوين نيز عرضه كننده زيباترين آينه و شمعدان هاي برنزي در تنوع بسيار زياد مي باشد.

8.                   ايمن براي كودكان: آينه و شمعدان برنزي داراي وزن سنگيني هستند و به راحتي تكان نمي خورند. اگر با اين وجود فكر مي كنيد كه كودكان شما قادر به انداختن آينه و شمعدان برنزي هستند. پيشنهاد ما به شما آينه و شمعدان برنزي ديواري مي باشد. برخي از آينه و شمعدان هاي برنزي به صورت ديواري هستند. شما مي توانيد اين نوع آينه و شمعدان ها را با ارتفاع نسبت به زمين بر روي ديوار نصب نماييد. اگر آينه و شمعدان برنزي را بر روي ديوار نصب كنيد ديگر نگران آسيب ديدن كودكان نسبت به آينه و شمعدان برنزي نخواهيد بود و آنها مي توانند با خيال راحت در خانه قدم بزنند.

9.                   مقاومت در برابر ضربه: آينه و شمعدان برنزي بسيار مقاوم هستند و در مقابل ضربه هايي كه به قاب آينه و شمعدان وارد مي شود هيچ آسيبي نمي بينند. اگر مقاومت آينه و شمعدان براي شما اهميت دارد مي توانيد از آينه و شمعدان برنزي استفاده نماييد.

مكان ها و سايت هاي مختلفي براي تهيه آينه و شمعدان برنزي وجود دارد. مهمترين ترس خريداران آينه و شمعدان برنزي ، اصل بودن محصول مي باشد. چون برخي سودجويان آلياژ هاي تقلبي را به عنوان برنز به فروش مي رسانند. بهترين و مطمئن ترين روش براي خريد آينه و شمعدان برنزي اصل را مي توان خريد با ضمانت نامه اصالت دانست. فروشگاه برنز نوين كه به طور تخصصي در زمينه فروش محصولات برنجي و برنزي فعاليت مي نمايد، كليه محصولات برنزي و برنجي را با ضمانت نامه اصالت كالا به فروش مي رساند. فروشگاه برنز نوين داراي نماد اعتماد الكترونيكي مي باشد. ارسال به سراسر كشور و ضمانت سلامت ارسال در كنار قيمت مناسب محصولات باعث شده است كه خيلي ها فروشگاه برنز نوين را براي تهيه محصولات برنزي و برنجي خود انتخاب نمايند. اين مزايا باعث شده كه خيلي ها فروشگاه برنز نوين را نسبت به سايت ديجي كالا بهتر بدانند و به آن اعتماد كنند.. شما مي توانيد انواع محصولات برنجي و برنزي را با ضمانت نامه كتبي و با قيمت مناسب از فروشگاه برنز نوين تهيه نماييد. براي برقراري ارتباط با فروشگاه برنز نوين كافي در ساعات روز با شماره 09026210810 تماس حاصل فرماييد. همچينن مي توانيد به آدرس اينترنتي فروشگاه برنز نوين به نشاني https://bronzenovin.com مراجعه فرماييد.

 

چطور ماسكهاي اصلي را از غير اصلي تشخيص دهيم

۳۳ بازديد

چطور ماسكهاي اصلي را از غير اصلي تشخيص دهيم

 

همه ما دوست داريم در هر موردي كه خريد مي كنيم كالايي استاندارد و با كيفيت خريداري كنيم. اين موضوع در مورد كالاهاي پزشكي اهميت بيشتري دارد. چرا كه اين كالاها براي سلامت ما هستند و خريد آن ها در نوع هاي غير استاندارد و بي كيفيت ممكن است عوارضي ايجاد كند. اين مورد در مورد خريد ماسكهايي كه در زمان كرونا و براي حفاظت از ويروس مي خريم نيز وجود دارد. كويد نوزده بسيار خطرناك است و حتي جهش هاي زيادي داشته است و خطر آن بيشتر شده است. به همين خاطر ماسك كه مهم ترين ابزار براي پيشگيري از آن است اهميت زيادي دارد. يك ماسك بي كيفيت ممكن است ما را مبتلا كند و حتي به كام مرگ بكشاند. پس بهتر است در خريد اين كالاي مهم بسيار دقت كنيم.

 

هر ماسكي فاكتورهايي دارد و براي اين كه بدانيم ماسك ما خوب و استاندارد است يا خير اول از همه بايد به معيارها و فاكتورهايي كه در مورد آن ماسك وجود دارد توجه كنيم. به طور مثال در مورد ماسك سه لايه كه متداول ترين ماسك پزشكي است دارا بودن لايه ملت بلون در وسط مهم است. ماسك فاقد ملت بلون كارايي لازم را ندارد. يك ماسك تنفسي استاندارد سه لايه بايد دو لايه اسپان باند و يك لايه ملت بلون داشته باشد. لايه ملت بلون با لايه هاي رويي و زيرين متفاوت است و حالت توري شكل دارد. ماسكي كه هر سه لايه آن از اسپان باند باشد نمي تواند انتخاب خوبي براي شرايط كرونا باشد.

 

در مورد ماسك سه بعدي بايد توجه كنيم كه به غير از لايه هاي رويي همه لايه هاي مياني از ملت بلون باشد. همچنين گاها اين ماسك ها فاقد بسته بندي هستند و نبايد آن ها را به صورت باز و بدون بسته بندي خريداري كرد. همچنين به دارا بودن علامت هاي مهم مثل سيب سلامت در آن ها توجه كنيد.

 

ماسكهاي فيلتردار دار مدل هاي n95 و n99 هستند. همچنين داراي سوپاپ براي فيلتر كردن هواي ورودي هستند. نداشتن فيلتر نشان از غير استاندارد بودن آن ها دارد. همچنين بهتر است ساختار پرسي داشته باشند و به صورت بسته بندي شده آن ها را خريداي كنيم.

 

ماسكهاي جراحي نيز كه جراحان در محيط هاي استريل استفاده مي كنند بايد در بسته هاي استريل شده مخصوصي باشد. همچنين نيازي به استفاده از اين ماسكها كه قيمت بيشتري هم دارند براي شرايط كرونا نيست و همان ماسك هاي با بسته بندي و استاندارد كافي هستند.

 

بهتر است هر كالايي را از جاي اصلي و مركز فروش استاندارد آن تهيه كنيم. ماسك و ديگر كالاهاي پزشكي ممكن است در خيلي از فروشگاه ها عرضه شود. اما بهتر است آن ها را از داروخانه  ها و يا مراكز عرضه مجاز كالاهاي پزشكي بخريم. اين مراكز اجازه فروش كالاهاي غير استاندارد را ندارند و راحت تر مي توان به آن ها اعتماد كرد. از خريد اين كالاها از دست فروشان پرهيز كنيد. همچنين محصولاتي كه علامت سيب سلامت و تاييديه ها و مجوزهايي بر روي بسته بندي آن ها وجود ندارد را نبايد خريداري كنيم. اين كالاها ممكن است سلامت ما را به خطر بيندازند.