بهترين و مرغوب ترين نوع سيمان

۳۴ بازديد

بهترين و مرغوب ترين نوع سيمان

 

مرغوب ترين انواع سيمان ها در شهر بتن

در دنياي امروزي صنعت ساخت و ساز روز به روز در حال پيشرفت بوده و شاهد مصالح جديدتر و كارآمدتري براي ساخت بخش هاي مختلف ساختمان هستيم. اما هنوز هم سيمان حرف نخست را براي ساخت و ساز مي زند و ماوه اوليه اغلب سازه هاي پيش ساخته ساختماني است. سيمان جايگزيني نداشته و بهترين و باكيفيت ترين سازه ها را مي توان به وسيله آن ساخت و دليل اين امر دوام و مقاومت بالاي آن در برابر تغييرات چهار فصله جوي است. اين محصول در برابر افت و خيز هاي دمايي مقاوم عمل كرده و ساختار خود را از دست نخواهد داد و اين‌امر سبب محبوبيت آن در صنعت ساختمان سازي شده است. توجه داشته باشيد كه سيمان ها در انواع اقسام مدل هاي مختلف روانه بازار شده اند و هريك از آنها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر دارند و خواهيد توانست متناسب با نوع و محل استفاده خود بهترين مورد را انتخاب و خريداري كنيد. سيمان براي ريزترين و همچنين درشت ترين سازه ها مورد استفاده قرار مي گيرد و اصلي ترين مورد حائز اهميت در انتخاب آن، كيفيت سيمان خواهد بود. كه شهر بتن ارائه دهنده ي با كيفيت ترين نوع سيمان ها مي باشد. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص قيمت سيمان و بلوك سبك ارائه نموده ايم.

 

b15_wovy.jpg

 

انتخاب سيمان مرغوب و مناسب

انتخاب سيمان مناسب متناسب با محل استفاده شما از اهميت ويژه اي برخوردار است. هر كدام از انواع سيمان ها براي استفاده در بخش خاصي از ساختمان سازي ارائه شده اند و بايد حتما در انتخاب آن نهايت دقت را داشته باشيد. يكي از اصلي ترين مواردي كه سبب تفكيك كيفيت سيمان خواهد شد را مي توان نوع شركت توليد كننده سيمان دانست چرا كه سيمان از معادن مختلفي در كشور استخراج مي شود كه هريك از اين معادن ويژگي ها و كيفيت متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. اين سيمان ها بر حسب خواصي كه دارند براي ساخت بخش خاصي از ساختمان مناسب هستند. به گونه اي كه سيمان استفاده شده براي ديوار با سيمان بتن و پي ريزي ساختمان متفاوت است. در صورتي كه سيمان مناسب با محل استفاده را خريداري كرده باشيد خواهيد توانست از مقاومت سازه نيز نهايت اطمينان را داشته باشيد. براي انتخاب سيمان ابتدا بايد با ويژگي هريك از انواع سيمان و بلوك هبلكس آشنايي داشته باشيد.

 

قيمت سيمان

قيمت سيمان از جمله مهمترين مواردي است كه حتما بايد مورد توجه قرار گيرد. براي قيمت سيمان نمي توان رقم ثابتي در نظر گرفت چرا كه عوامل متعددي بر تعيين قيمت آن تاثير خواهند گذاشت. كيفيت محصول اصلي ترين دليل تاثيرگذار بر قيمت است، به اين معني كه سيمان مرغوب و باكيفيت ميزان قيمت بالاتري نسبت به ساير انواع سيمان ها خواهد داشت و براي خريد آن بايد هزينه بيشتري كنار گذاشته باشيد. سيمان هاي نامرغوب و درجه?،? نيز كيفيت پايين تر و در نتيجه قيمت ارزان تري هم خواهند داشت. همانطور كه در بخش قبل نيز به آن اشاره شد سيمان ها به انواع مختلفي دسته بندي مي شوند كه هريك از آنها ميزان قيمت متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. معمولا براي ساخت بتن هاي پي ريزي از سيمان هاي دانه درشت تر استفاده مي شود تا هم مقاومت مطلوبي داشته و هم با قيمت مناسب تري قابل خريد باشد. البته قيمت سيمان نيز نوسانات بسياري دارد و ممكن است قيمت آن به صورت روزانه نيز متغير باشد. در حالت كلي قيمت بلوك سيماني در مقايسه با كارايي مهمي كه دارد مناسب است و با استفاده از آن مي توانيد بخش هاي مختلفي از ساختمان را بسازيد.

 

 

 

انواع سيمان

سيمان هاي ساختماني از جنبه هاي مختلفي به انواع متفاوت دسته بندي مي شوند و در صورت آشنايي با انواع آن مي توانيد بهترين مورد را براي استفاده خود خريداري كنيد. يكي از اصلي ترين مواردي كه سبب تفكيك سيمان ها مي شود، زمان خشك شدن آن است. برخي از سيمان ها دانه ريز و برخي دانه درشت هستند كه اين مورد تاثير مستقيم بر مدت خشك شدن آن خواهد گذاشت. هرچه سيمان دانه ريزتر باشد مدت كمتري براي خشك شدن آن نيز خواهد بود و در صورت درشت بودن دانه هاي آن بايد مدت بيشتري را براي خشك شدن سيمان منتظر بمانيد. مقاومت هر يك از انواع سيمان ها نيز با يكديگر متفاوت است و برخي از آنها گرما توليد مي كند اما برخي خير. انواع مختلف سيمان بر حسب تيپ از يكديگر تفكيك مي شوند و از اين نظر مي توانيد سيمان ها را در ? تيپ مختلف ? تا ? مشاهده كنيد. شماره گذاري تيپ سيمان دليلي بر كيفيت آن نيست و تنها يك عدد براي تفكيك اين محصول است.

 

قيمت سيمان پرتلند

سيمان پرتلند به عنوان مرغوب ترين نوع سيمان شناخته مي شود. اين سيمان، تيپ? هم ناميده مي شود و ميزان فروش بيشتري نسبت به ساير انواع سيمان ها دارد. سيمان پرتلند براي كليه بخش هاي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد و مي توان آن را يك محصول عمومي دانست. سيمان پرتلند در تمامي معادن استخراج سيمان توليد شده و داراي دانه هاي ريز است. به همين دليل در مدت زمان كوتاه تري خشك شده و مقاومت بالايي نيز خواهد داشت. قيمت بتن آماده پرتلند مي تواند در مراكز مختلف فروش متفاوت باشد و توصيه مي كنيم قبل از خريد قيمت مراكز مختلف را با يكديگر مقايسه كرده و سپس اقدام كنيد. شهر بتن يكي از بهترين انتخاب ها براي خريد سيمان به شمار مي رود. مسئولين شهر بتن به منظور جلب رضايت مشتريان اقدام به ارائه سيمان پرتلند به صورت از توليد به مصرف كرده و قيمت را به حداقل رسانده اند. از شهر بتن مي توانيد بهترين محصولات را با نازلترين قيمت ها خريداري كنيد.

 

 

 

خريد آسان سيمان پرتلند

امروزه همگان به دنبال راه هايي هستند كه كليه امورات خود را با ساده ترين روش ها مديريت كنند. خريد سيمان رنگي نما از مراكز فروش سطح شهر به دليل مشكلاتي كه دارد منسوخ شده و جاي خود را به مراكز فروش اينترنتي بخشيده است. شهر بتن يكي از مراكز معتبر در سطح فضاي مجازي است كه از طريق ان مي توانيد انواع مختلفي از محصولات سيماني و سيمان را خريداري كرده و در هر نقطه از كشور تحويل بگيريد. كارشناسان شركت نيز به صورت تمام وقت و در تمامي روزهاي هفته آماده ارائه خدمات پشتيباني هستند و راهنمايي هاي مورد نياز را در خصوص خريد آنلاين بتن ارائه خواهند كرد. شما همچنين مي توانيد سوالات خود در خصوص افزودني هاي معدني بتن مانند قيمت ديرگير كننده ها و ميزان مصرف حباب ساز در بتن آماده و قيمت سيمان پاكتي را از متخصصين اين شركت جويا شويد.

 

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي شهر بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com

 

 

ويژگي ها ي آجر نما نسوز سيليسي

۲۸ بازديد

انواع آجر نسوز نما را بشناسيد

آجر نسوز سيليسي

متريال اصلي تشكيل دهنده اين نوع آجر نسوز سيليس است. خاك نسوز استفاده شده در اين نوع از آجرهاي نسوز حاوي سيليسيم دي اكسيد ، اكسيد آهن ، دي اكسيد تيتانيوم ، سديم اكسيد ، پتاسيم اكسيد ، آلومنيوم اكسيد مي باشد . آجر نما نسوز سيليسي داراي رسانايي گرمايي بالا و مقاوم در برابر نفوذ ذرات گاز مي باشد.

ويژگي ها ي آجر نما نسوز سيليسي :

•       داراي دماي ذوب بالا

•       توانايي تحمل فشار زياد

•       داراي مقاومت زياد نسب به سرباره هاي اسيدي

•       داراي ثبات ابعادي در دماهاي بالا

•       عدم پوسته پوسته شدن

مزايا و معايب آجر نسوز نما سيليسي:

•       داراي مقاومت زياد در برابر محيط ها و سرباره هاي اسيدي

•       ارزان بودن و فراواني مواد اوليه آن ها

•       داراي وزن حجمي كم و هدايت حرارتي بالا در مقايسه با ساير ديرگدازها

•       داراي مقاومت شوك حرارتي بالا در دماي 760 درجه سانتي گراد و انقباض بسيار ناچيز در اين دماها

•       داراي مقاومت شوك حرارتي پايين در تغييرات دمايي كمتر از 700 درجه سانتي گراد در داخل كوره

•       داراي مقاومت كم در برابر محيط هاي قليايي

•       داراي ضعف در برابر قرار گرفتن در مجاورت با سرباره هاي بازي

كاربرد آجرنسوز سيليسي:

•       كوره هاي گاز سوز توليد كك

•       كوره هاي فولاد سازي

•       كوره هاي سراميك سازي

•       كارخانه هاي توليد شيشه

آجر نسوز قليايي

براي توليد اين آجر از سيلسيم دي اكسيد و اكسيد منيزيم  استفاده مي شود و در گاهي موارد نيز  اكسيد آهن و اكسيد كروم به داخل آن ها اضافه مي شود تا موجب بالا رفتن توان حرارتي آن ها شود .

مزايا و معايب آجر نما نسوز قليايي:

1.      دير گدازي و دير گدازي تحت بار بالا

2.      داراي مقاومت زياد در برابر سرباره هاي قليايي

3.      داراي ضعف در مقابل شوك هاي حرارتي

4.      داراي انبساط حرارتي زياد و هدايت حرارتي بالا

5.      تمايل به دهيتراته شدن و در نتيجه مقاومت پايين در برابر بخار آب

6.      داراي ضعف در برابر محيط ها و سرباره هاي اسيدي

 

موارد كار برد آجرنسوز قليايي :

1.      كوره هاي دايره اي سيمان

2.      پوشش ديواره كوره هاي باز فولاد سازي

3.      بالاي كوره ذوب شيشه

4.      صنايع فلزات غير آهني

آجر نسوز صنعتي

به آجري كه داراي شكل هاي معيني مي باشد آجر نسوز صنعتي گفته مي شود كه آجر كوره نيز ناميده مي شوند و از لحاظ شكل ظاهري داراي دو دسته مي باشند . دسته  اول اين آجرنسوز داراي ابعاد و شكل استاندارد مي باشد كه مورد تائيد اكثر توليد كنندگان نيز مي باشد و از آن به عنوان ابعاد استاندارد در توليد آجر نسوز استفاده مي كنند . دسته دوم شامل آجر هايي مي باشد كه شكل خاصي دارند و به وسيله ي ماشين پرس توليد مي شوند و برخي از انواع آن ها نيز با استفاده از قالب گيري دستي توليد مي شود .

ابعاد آجر نسوز:

انواع آجر نسوز نما در ابعاد مختلف موجود است. تصميم گيري در مورد اندازه ممكن است به طيف وسيعي از عوامل، از جمله نسبت تناسب ساختمان يا حتي به كاركرد مورد انتظار آجر بستگي داشته باشد. آجرها اغلب براي كاربردهاي تزئيني و زيبايي شناسانه استفاده مي شود. اندازه و شكل هاي مختلف مي تواند براي ايجاد جذابيت بصري و عمق با يكديگر تركيب شوند.

منبع :  

 

http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276741388/

https://www.fitpa.co.za/activity/p/498441/

https://www.aiuextension.org/activity/p/747633/

http://harrislisa72.com/activity/p/305862/

https://vvfit.com/activity/p/1263699/

https://checkpointforarts.com/activity/p/789800/

https://www.webtalk.co/n/39509542

https://www.meltingpot.in/deals-details.aspx?c=11335

http://beta.lekhafoods.com/india/south-indian/dosa/semolina-pancakes.aspx

https://cinecrowd.com/en/node/855?page=30#comment-462978

 

 

فروش معوق خودروهاي فرسوده و صفر

۳۳ بازديد

خريد اقساطي خودرو

خريد اقساطي خودرو در دنيا بسيار رايج است و از طريق آن صاحب خودرو. من يك زندگي عالي داشتم ، يك زندگي عالي داشتم و روحيه اي عالي داشتم. اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه بودجه لازم براي خريد خودرو مورد نياز خود را نداريد يا نمي خواهيد براي مدت طولاني هزينه پرداخت كنيد ، بايد از اين فرصت براي خريد خودرو به صورت قسط صفر يا خريد دوست دوم و ماشين استفاده شده از من ، يكي از اعضاي جمهوري من يك سوسياليست از بوسني و هرزگوين هستم. همه مهمترين كارها ، زيباترين چيزها ، مهمترين كارها ، مهمترين كارهايي كه مي توانيد انجام دهيد.

 

به دنبال تبليغات رايگان باشيد

 

فروش معوق خودروهاي فرسوده و صفر

خريد خودرو با قسط صفر در ساياخودرو

شركت هاي مختلف در جوران خودروهاي خود را در قالب طرح فروش اقساطي خودرو صفر آماده كرده اند. تصوير و نام كتاب زيباترين و زيباترين و زيباترين و زيباترين است. شماره شركت ساياخودرو تماس حاصل فرماييد..

 

خريد خودروي فرسوده به تعويق افتاد

من نمي ترسم ، اما نمي توانم كار خوبي انجام دهم. مي توانيد فرم زير را پر كرده و درخواست خود را ارسال كنيد تا كارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و از شما درخواست پيگيري كنند تا در صورت موجود بودن خودرو مورد نياز شما ، خريد به اتمام برسد.

 

جزيره كدروس و سايگا در ايران

پايتخت ايران

ايران خودرو قديمي ترين و مشهورترين شركت خودروسازي ايران است كه در ابتدا كار خود را با نام ايران ناسيونال با مونتاژ خودروها و پس از توليد قطعات آغاز كرد و پس از انقلاب به كار خود ادامه داد و نام خود را به ايرانخودرو تغيير داد. اين در مورد قدرت خداوند ، پروردگار خدا نيست.

 

ساكسوني

سايپا را مي توان خودروساز اقتصادي در ايران ناميد كه سياست آن هميشه بر اين اساس استوار است كه خودروها تا حد ممكن ارزان و مقرون به صرفه هستند. اما اين شركت از افزايش شديد قيمت ها در امان نيست و من بسيار خوشحالم ، بسيار افتخار مي كنم ، من هستم كه شما را به دنيا آوردم و بسيار خوشحالم.

 

Solidification چيست؟

۳۴ بازديد

Solidification چيست؟

Solidification نامي است كه من استفاده مي كنم زيرا اين مرحله دستاوردهاي شما را تقويت مي كند. اين به شما كمك مي كند تا تمام ماهيچه هايي را كه هنگام حركت به يك برش ايجاد كرده ايد حفظ كنيد. بدون اين مرحله ، من تعداد زيادي از بچه ها را ديدم كه در مرحله ساخت اندازه خود را بسته اند ، اما پس از شروع برش ، بسياري از اين عضله تازه پيدا شده را بلافاصله از دست مي دهند. افزايش عضله بسيار كندتر از چربي سوزي است بنابراين قرباني كردن توده عضلاني با برش سريع به سرعت بسيار اشتباه بزرگي است. در عوض ، شما بايد دستاوردهاي خود را تثبيت كرده و آنها را در دراز مدت قفل كنيد.

 

مرحله انجماد به اين امر مي رسد. مرحله Solidification تركيبي از تمرينات قدرتي كم حجم با رژيمي است كه براي حفظ وزن شما طراحي شده است. حفظ وزن در پايان حجم باعث مي شود وزني كه به دست آورده ايد ثابت بماند. اين به شما امكان مي دهد وزن جديد بيشتري را كه به آن رسيده ايد "مالك" كنيد. بنابراين ، هنگامي كه پس از حفظ وزن بدن خود در مرحله جامد شدن به يك برش روي مي آوريد ، توده عضلاني را بسيار بهتر حفظ مي كنيد. اين يك تغيير دهنده بازي سخت گير معمولي است كه اغلب مي بيند كه تمام دستاوردهاي آنها هنگام قطع شدن از بين مي رود.

چرا نمي توانم به ساختمان ادامه دهم؟

 

گنجاندن مراحل تمرينات با حجم كم ، يك حركت هوشمندانه است كه به شما كمك مي كند عضلات در حال رشد خود را در دراز مدت حفظ كنيد.

 

متأسفانه ، اين استراتژي به طور گسترده استفاده نمي شود. بسياري از ما مي ترسيم كه ماهيچه هاي ما از بين بروند اگر يك روز در ورزشگاه عقب نشيني كنيم. بگذريم ، يك هفته يا يك ماه كامل. اين طرز فكر باعث مي شود كه ترمز دستي روي هيپرتروفي شما قرار گيرد!

 

هنگامي كه براي اولين بار يك مرحله جامدسازي را براي مشتريان توضيح مي دهم ، اغلب با اين جمله پاسخ مي دهم: "اما من مي خواهم اندازه بيشتري بسته بندي كنم. آيا نمي توانم فقط با فاز بيلد طولاني تر حجم دهي كنم؟ "

 

در حالي كه تعقيب دستاوردهاي بيشتر جذاب است ، اگر قبلاً چندين ماه تمرينات سخت ، م ،ثر و كارآمد با حجم بالا را انجام داده ايد ، اقدامي عاقلانه نيست. اين دقيقاً همان كاري است كه شما در مرحله Build انجام داده ايد. دليل اين كه تلاش براي طولاني تر شدن مرحله ساخت مشكل ساز است ، بر اساس چند اصل است كه قبلاً در اين مجموعه به آن پرداخته ام:

 

    اثر تقابل مكرر

    كاهش بازده

    حداكثر حجم قابل بازيابي

    مقاومت سازگار

 

به جاي پوشش مجدد همه اين موارد ، در اينجا خلاصه اي سريع از چرايي تركيب اين عوامل براي ايجاد يك نتيجه طبيعي در مرحله ساخت وجود دارد.

 

بدنه يك ماشين سازگار شگفت انگيز است. هرچه بيشتر كاري را انجام دهيد ، بدن شما بيشتر سازگار مي شود و كمتر از آن نتيجه مي گيريد. آموزش مداوم بدنسازي با حجم بالا نمونه اي از اين موارد است. پس از 4 مرحله كوچك كه شامل يك مرحله كامل ساخت است ، چندين ماه آموزش خسته كننده داشته ايد. بدن شما بيشتر سازگاري هاي لازم را براي زنده ماندن از حمله تمرينات مرحله Build ايجاد كرده است. مقاومت تطبيقي ??ايجاد شده است و انجام همان كارها مزاياي كمي به همراه خواهد داشت و ممكن است شما را فراتر از توانايي خود براي بازيابي قرار دهد.

 

به طور خلاصه ، اگر به همان شيوه آموزشي ادامه دهيد ، در نهايت كار خود را متوقف مي كند. انجام بيشتر همين كارها بر اين واقعيت غلبه نمي كند. با اين حال ، اين دقيقاً اشتباهي است كه اكثر افراد علاقه مند به ورزشگاه انجام مي دهند. از اين اشتباه اجتناب كنيد و تغيير راهبردي در آموزش خود ايجاد كنيد تا بتوانيد در آينده به موفقيت برسيد.

منبع : مرواريد شهري نجات   

https://morvarid-shahrinejat.com

https://www.reddit.com/r/business/comments/pigtn9/%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C_%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF/

https://myspace.com/orlaoneal8

https://www.goodreads.com/user/show/140004693-orla-oneal8

https://disqus.com/by/orlaoneal8/about/

 

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=MennaMeyers3

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:MennaMeyers3

https://www.pubpub.org/user/cohan-neale-12

http://beristain.udeo.edu.gt/user/mennameyers3/

https://wiki2.eecs.umich.edu/hrb/index.php/User:MennaMeyers3

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:MennaMeyers3

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

 

 

 

پنكه در مقابل AC: كدام بهتر است؟

۳۹ بازديد

پنكه  در مقابل AC: كدام بهتر است؟

در ميان بسياري از روشهاي دستيابي به سرمايش فضا ، برجسته ترين آنها يا تهويه مطبوع يا پنكه سقفي - Fan Vs AC هستند. هر دو اين وسايل خنك كننده در بين صاحبان خانه كاربرد گسترده اي پيدا كرده اند ، از اولين شكل پنكه هاي سقفي از 500 سال قبل از ميلاد استفاده مي شود. در مقايسه ، كولرها به لطف آقاي ويليس كرير ، اختراع نسبتاً جديدي هستند. تهويه مطبوع گرچه در حال استفاده جديد است ، در سراسر ايالات متحده بسيار محبوب شده است ، حدود 90 درصد از خانه ها داراي تهويه مطبوع هستند در حالي كه 47 درصد در 1973 بود.

 

بحث Fan در مقابل AC مدت زيادي است كه درگير است. طرفداران هميشه ليستي از نكات صرفه جويي در مصرف انرژي را در تابستان تهيه مي كنند ، در حالي كه تهويه مطبوع خنك كننده فوق العاده اي را فراهم مي كند!

 

طرفداران هر دو دلايل متفاوتي را براي استفاده از هر دستگاه ارائه كرده اند. به عنوان مثال ، پنكه هاي سقفي خنك كننده سبك تا متوسط ??را از طريق مكانيسم ديگري در مقايسه با كولر گازي ، اما با هزينه بسيار كمتر ، ارائه مي دهند. در مقابل ، سيستم هاي تهويه مطبوع قدرت خنك كنندگي بيشتري دارند اما با هزينه اي نامتناسب بالاتر. بنابراين ، آيا فن ها بهتر از تهويه مطبوع هستند؟ بگذاريد مزايا و معايب هر دو را مرور كنيم و دريابيم كدام در خانه شما بهتر جواب مي دهد.

AC vs Fan: هزينه اجراي آنها چقدر است؟

تجزيه هزينه AC در برابر فن

 

فاكتور اصلي براي همه هزينه فن در مقابل هزينه AC است. برخي از سوالاتي كه همچنان مطرح مي شوند - هزينه يك فن چقدر است؟ هزينه اجراي يك فن در تمام طول روز چقدر است؟ آيا كار با كولر گران است؟

 

هزينه اجراي فن در مقابل كولر گازي چيزي است كه متغيرهاي زيادي را شامل مي شود. شامل هزينه اوليه ، هزينه بهره برداري و نگهداري مي شود. بنابراين بياييد نگاهي بيندازيم:

طرفداران سقفي- انواع و هزينه استفاده

 

دو نوع فن وجود دارد AC و DC. يك فن AC مستقيماً از پريز برق منزل شما با برق متناوب 110 ولت كار مي كند. از طرف ديگر ، طرفداران DC جريان متناوب را به جريان مستقيم تبديل كرده و سپس عملكرد مي كنند. فن هاي DC جديدتر دو سوم انرژي كمتري نسبت به فن هاي AC مشابه مصرف مي كنند.

دريچه كولر

اما اين هزينه كم در حال اجرا با يك احتياط همراه است ، هزينه اوليه. فن هاي DC گران تر از پنكه هاي AC هستند. اما در طولاني مدت ، آنها در هزينه هاي عملياتي شما صرفه جويي مي كنند. به عنوان مثال ، يك فن سقفي DC معمولاً با توان 30 وات كار مي كند كه در حدود 1 سنت در ساعت توليد مي شود. با تمديد اين استفاده به كل ماه ، هزينه آن در حدود 1.20 دلار در ماه است. اين كمتر از نوشابه است!

 

فن ها نيازي به نگهداري سنگين ندارند. فقط بايد تيغه ها را تميز كنيد ، پيچ ها را محكم كرده و ياطاقان موتور را هر فصل يك بار روغن كاري كنيد. براي صرفه جويي در هزينه هاي نگهداري مي توانيد تمام اين تعميرات را خودتان انجام دهيد.

 

https://matchguaranty.com/activity/p/394690/

http://truehickman42.booklikes.com/post/4465369/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97930/

https://www.launchora.com/story/1628406497---0

https://all4webs.com/piepimple5/15831585174016701607-170516081?38290=64008

https://app.box.com/s/7tbkgwkfmv58klqmwmxp6bvw6rjm80lg

http://seomypassion12.inube.com/blog/8803254//

https://www.techsite.io/p/2472849

https://yorfriends.com/blogs/post/866

http://vedadate.com/member/blog_post_view.php?postId=143197