لگو پارک ژوراسيک، هديه اي شگفت انگيز براي بچه ها

۱۷ بازديد

خرید لگو پارک ژوراسیک

مجموعه های لگو ژوراسیک پارک یکی از محبوب ترین مدل های اسباب بازی لگو در بین کودکان و بزرگسالان هستند. لگو پارک ژوراسیک بر اساس فیلم علمی تخیلی پارک ژوراسیک و محصول کشور آمریکا است. حتما قسمت هایی از این فیلم پرطرفدار و هیجان انگیز را دیده اید.

این فیلم بر اساس داستان جزیره ای خیالی در سواحل اقیانوس آرام در نزدیکی کاستاریکا ساخته شده است. در این جزیره یک تاجر ثروتمند به نام جان هاموند با گروهی از دانشمندان ژنتیک پارک دایناسورهای حیات وحش را ساخته است اما به دلیل نقص فنی و خطا، نیروگاه تعطیل می شود و مشکلات ایمنی و جانی به وجود می آید، بنابراین گروهی از گردشگران این جزیره برای نجات جان خود و انجام ماجراجویی های هیجان انگیز باید فرار کنند.

اسباب بازی لگو پارک ژوراسیک

اسباب بازی لگو پارک ژوراسیک یکی از محبوب ترین مدل های اسباب بازی لگو می باشد. لگو پارک ژوراسیک طرفداران زیادی دارد و یکی از پرفروش ترین بلوک های لگو در بازار است. این اسباب بازی جذاب و هیجان انگیز از فیلم پارک ژوراسیک الهام گرفته شده است. قطعات ساخته شده برای هر مدل اسباب بازی لگو پارک ژوراسیک با نهایت دقت و ظرافت توسط طراحان اسباب بازی حرفه ای طراحی شده است.

بد نیست بدانید که تمامی قسمت های اسباب بازی لگو پارک ژوراسیک از بهترین و با کیفیت ترین پلاستیک های دنیا ساخته شده است تا سلامتی کودکان و نوجوانان را تهدید نکند. علاوه بر این، به دلیل پیچیدگی بیشتر اسباب بازی های لگو پارک ژوراسیک، یک دفترچه راهنما در داخل آنها قرار داده شده است تا افراد بتوانند بر اساس نقشه های ساخت پارک لگو ژوراسیک، قطعات آن ها را بهتر به یکدیگر متصل کنند.

قیمت لگو پارک ژوراسیک

هزینه لگو پارک ژوراسیک بسته به تعداد قطعات متفاوت است. در فروشگاه اینترنتی بارلی توی، ما سعی کرده‌ایم با افزودن انواع لگوهای پارک ژوراسیک به خانواده‌ها کمک کنیم تا بتوانند از بین انواع لگوهای پارک ژوراسیک موجود در وب‌سایت ما انتخاب کنند و در نهایت، یک محصول را بر اساس بودجه و توانایی پرداخت خود انتخاب کنند.

لگوهای پارک ژوراسیک به خاطر کوچک بودن، برای کودکان بالای 6 سال و همچنین برای بزرگسالانی که از این فیلم علمی تخیلی لذت می برند، ایده آل هستند. به طور متوسط، لگوهای پارک ژوراسیک گرانتر از سایر مجموعه های لگو هستند، بنابراین به خاطر داشته باشید که با افزایش تعداد قطعات لگو و افزایش پیچیدگی، قیمت آن گرانتر می شود.

لگو پارک ژوراسیک، هدیه ای شگفت انگیز برای بچه ها

نمی توان انکار کرد که بچه ها چقدر اسباب بازی ها را دوست دارند. دلیل این علاقه زیاد عامل سرگرمی، اندازه اسباب بازی و تنوع رنگ است. وقتی نوبت به پیدا کردن اسباب‌بازی برای بچه‌ها می‌رسد، والدین معمولا زمان زیادی را صرف جستجوی اسباب‌بازی برای بچه‌هایشان می‌کنند.

تنها چیزی که می تواند به والدین در تصمیم گیری کمک کند این است که نوعی اسباب بازی را پیدا کنند که مورد علاقه همه بچه ها باشد و یکی از این نوع اسباب بازی ها می تواند لگو پارک ژوراسیک باشد. با خرید لگو پارک ژوراسیک می توانید به کودک خود هدیه ای عالی بدهید. قیمت لگو پارک ژوراسیک در سایت بارلی توی نسبت به سایر سایت ها کاملا مناسبتر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.